Mairin

Super leuke (online) winkel met hele fijne survive <3

Joyce

Super service. Pakketje samengesteld voor een vriendin en netjes bezorgd! Ze was er erg blij mee

paulien hermsen

Super mooi lichtpuntje bezorgd bij mijn vriendin!

Manon

Ik heb een super leuk pakketje samengesteld in de webshop voor mijn zus, omdat we elkaar nu even niet zien. Het is leuk verpakt en snel en persoonlijk afgeleverd. Fantastisch goede service!... Ik heb een super leuk pakketje samengesteld in de webshop voor mijn zus, omdat we elkaar nu even niet zien. Het is leuk verpakt en snel en persoonlijk afgeleverd. Fantastisch goede service! Dankjewel :)

Marloes

Super klantvriendelijk: mijn pakketje is super leuk ingepakt, met een handgeschreven kaartje erbij! Dankjewel!!

IV

Super! Snelle levering, vriendelijk, goede kwaliteit

Gemoedelijk, eerlijk, meedenkend.

Els

Erg tevreden! Snelle levering, nette communicatie en het is echt een cadeautje om te krijgen. Aanrader!

Margriet Hofstee

Ik zocht een cadeautje met het ongewone verzoek om dit op dezelfde dag op bestemming te krijgen. Ik ben geweldig geholpen met als resultaat een super leuk housewarming pakket die op dezelfde dag... Ik zocht een cadeautje met het ongewone verzoek om dit op dezelfde dag op bestemming te krijgen. Ik ben geweldig geholpen met als resultaat een super leuk housewarming pakket die op dezelfde dag persoonlijk is afgeleverd. Echt een aanrader!

Joke van Olst

Fantastisch ik kan niet anders zeggen ga zo door super!!!