Bas

Kwaliteit van geleverde stickers was echt heel slecht. Bestellen ging prima en snel. Website werkt goed!

Heeft u opvallende sterke punten van Signpower ervaren bij de aanschaf van uw product?

Website

Reactie Signpower:

Signpower gaat voor klanttevredenheid. Daarom hebben wij op basis van de negatieve review met steigerdeals.nl telefonisch contact opgenomen. De eerste klacht die u heeft is dat de stickers te klein... Signpower gaat voor klanttevredenheid. Daarom hebben wij op basis van de negatieve review met steigerdeals.nl telefonisch contact opgenomen. De eerste klacht die u heeft is dat de stickers te klein waren, echter dit is een eigen keuze. Indien u 30 mm te klein vindt was de keuze eenvoudig voor een groter formaat te gaan. Ook geeft u aan dat de afdrukkwaliteit niet naar tevredenheid is. Op basis van dit verhaal hebben wij u een speciale aanbieding gedaan voor grotere stickers. Op deze aanbieding is steigerdeals.nl niet ingegaan. Wij kunnen helaas niet meer doen dan u te contacten en trachten tot een oplossing te komen.

Otto

Prima vlot geregeld

Jack

Ik heb een goede ervaring met Signpower. makkelijk bestellen en zeer snelle correcte levering

duidelijke website, makkelijk te bestellen en zeer snelle levering

Mido

P.Wee

Ik heb een heel positieve ervaring met Signpower. De transporteur raakte mijn zending kwijt, maar Signpower heeft me gelijk geholpen en kosteloos een nieuwe geleverd. Hulde!

Heel goede service, ook als het een keer mis gaat.

Veldman Keuringen en Inspecties

Altijd snelle levering

Kwaliteit is zeer goed

ION INDUSTRIES

Soepel. Gemakkelijk te bestellen, snelle levertijd en gebruiksvriendelijk.

Eenvoudig om het eigen logo en de wensen door te voeren. Daarnaast lekker snel in huis, top.

Erik

Bestellen en leveren gaat soepel.

vlotte levering

Koen / Stad Roeselare

Top!

correct!

Carien

Snelle service

Gemakkelijk herbestellen van eerdere orders en instelbare herinnering