Wij werken intern ook met power BI, en het is fijn om ook de basiskennis te hebben voor dit programma. Tevens fijn om kennis te ontwikkelen van data analyse en de mogelijkheden tot weergeven ervan.... Wij werken intern ook met power BI, en het is fijn om ook de basiskennis te hebben voor dit programma. Tevens fijn om kennis te ontwikkelen van data analyse en de mogelijkheden tot weergeven ervan. Ik heb voor deze training gekozen op basis van goede recensies van collega's. Voor basis kennis van Power BI was deze training echt prima, goede onderwerpen, inhoud, een beetje verdieping maar niet te veel. En alle nuttige onderwerpen kwamen aan bod. Ik beveel deze training aan.

Stijn

Mijn leerdoel voor deze Power BI Advanced training was het beter leren gebruiken van de DAX-formules en het betere en correcter berekenen van data. Ik had de basic opleiding gevolgd en die was ook... Mijn leerdoel voor deze Power BI Advanced training was het beter leren gebruiken van de DAX-formules en het betere en correcter berekenen van data. Ik had de basic opleiding gevolgd en die was ook zeer goed. SignOn heeft zeker en vast waargemaakt wat ik zocht, ik beveel deze training aan!

Jacqueline Stadhouder

Het was een kleine groep dus voldoende persoonlijke aandacht voor iedereen. Ik heb de training gevolgd op locatie en ook daar was alles perfect geregeld. Goede koffie en uitgebreide lunch. Mw.... Het was een kleine groep dus voldoende persoonlijke aandacht voor iedereen. Ik heb de training gevolgd op locatie en ook daar was alles perfect geregeld. Goede koffie en uitgebreide lunch. Mw. Timmermans gaf duidelijk uitleg en het tempo was prima. Een hoop geleerd die dag. Nu even de basis onder de knie krijgen en dan heel graag de cursus voor gevorderden.

Joshua Margey

Super goede training. De uitleg werd met veel energie gebracht. Tevens was de hele dag aangepast op de behoeften van de groep om er voor iedereen het maximale uit te halen.

Mijn leerdoel was mijn kennis van PBI vergroten ter bevordering van analyse werk en toekomstige switch naar meer PBI-gerelateerd werk. Prettige trainer, inhoudelijk sterk, locatie top en nooit saai.... Mijn leerdoel was mijn kennis van PBI vergroten ter bevordering van analyse werk en toekomstige switch naar meer PBI-gerelateerd werk. Prettige trainer, inhoudelijk sterk, locatie top en nooit saai. Ik kan deze training van harte aanbevelen.

Ik ben deze training gaan volgen om meer te leren over hoe PowerBI kan worden gebruikt om te rapporteren over gegevens naar onze klanten en te begrijpen hoe PowerBI werkt en wat de mogelijkheden... Ik ben deze training gaan volgen om meer te leren over hoe PowerBI kan worden gebruikt om te rapporteren over gegevens naar onze klanten en te begrijpen hoe PowerBI werkt en wat de mogelijkheden zijn. Ik kan deze training zeker aanbevelen.

Armand

Mijn leerdoel was om Power BI professioneel toe te kunnen passen.
Mijn leerdoel was om Power BI professioneel toe te kunnen passen.
Ik heb specifiek gekozen voor de 4 daagse training om voldoende tijd te krijgen om alle vragen en cases te behandelen, hierdoor krijg je een heel goed beeld wat er nodig is om je te certificeren. Ik kan deze 4 daagse training van harte aanbevelen.

Mijn leerdoel was om meer te weten komen over grafieken opmaken, index match formules en handigheidjes in Excel ontdekken. Op voorhand gevraagd waar de behoefte lag waardoor de training echt op maat... Mijn leerdoel was om meer te weten komen over grafieken opmaken, index match formules en handigheidjes in Excel ontdekken. Op voorhand gevraagd waar de behoefte lag waardoor de training echt op maat gegeven werd. Fijne oefenbestanden en duidelijke uitleg. Ik kan deze training van harte aanbevelen.

Vera Hoekwater

Goed voor echt nieuwe mensen, maar zeker geen tijdsverspilling als je wel enige ervaring hebt.

Met name dag 1 was nog verassend nuttig zelfs als je al regelmatig al met PBI gewerkt hebt....

Kleine handigheden meegekregen die ik hiervoor niet (bewust) realiseerde, maar het werk wel beter maken.
Verder heeft het me met een probleem geholpen te begrijpen waar ik bij het begin van PBI maar niet uitkwam en daarna dacht dit kan niet hiermee.

De trainer was rustig en vriendelijk, wist goed op detailvragen in te gaan. Daarbij ook een aantal punten waar ik tegenaan liep van bevestigd dat het inderdaad niet kan momenteel en al vaker wordt (aan)gevraagd.

Het kwam op mij over dat zelfs als je helemaal geen ervaring hebt met een dergelijke tool, je ook prima mee moet kunnen met de inhoud. Er worden goede voorbeelden getoond en vragen aan je gesteld om over punten na te denken. (bij dag 2 wel iets te veel van hetzelfde naar mijn mening). Hij bleef ook niet te lang ergens bij hangen als men het bvb niet wist.

En erg fijn dat het virtueel nog steeds mogelijk is!

Ik ben deze cursus gaan volgen voor mijn werk. Hierdoor kan ik PowerBI implementeren in mijn werkomgeving.
Deze training van SignOn werd mij aangeraden en heeft zeker aan mijn verwachting voldaan. Zowel trainer als cursus krijgen van mij een 10!