Ik ben deze training gaan volgen om meer functionaliteiten te leren over excel. Tijdens de training was er veel aandacht voor persoonlijke problemen en Dianne helpt altijd zo lang als nodig is. Ik... Ik ben deze training gaan volgen om meer functionaliteiten te leren over excel. Tijdens de training was er veel aandacht voor persoonlijke problemen en Dianne helpt altijd zo lang als nodig is. Ik raad deze training dan ook graag aan. Trainer en training krijgen een 10!

Mijn leerdoel was om inzicht te krijgen in het data samenstellen, vormgeven en publiceren. Dit is goed gelukt, mede door de goede kennis van de trainer. Ik kan deze training dan ook zeker aanbevelen.

Edwin Somers

Heel prettige cursus. Training verzorgd door Freddy Spit. Heel kundig. Duidelijke uitleg. Goed materiaal. Wij zaten met twee cursisten in de training, dus alle ruimte voor vragen en persoonlijke... Heel prettige cursus. Training verzorgd door Freddy Spit. Heel kundig. Duidelijke uitleg. Goed materiaal. Wij zaten met twee cursisten in de training, dus alle ruimte voor vragen en persoonlijke aandacht.

Ik ben de training gaan volgen om mijn basiskennis van PowerBI te verbreden en het ontdekken van de mogelijkheden van PowerBI.
De training heeft aan mijn verwachtingen voldaan en kan deze dan...
De training heeft aan mijn verwachtingen voldaan en kan deze dan ook zeker aanbevelen!

Mijn doel was om de mogelijkheden te leren kennen van Power BI Zodat we als organisatie een volgende stap kunnen maken in de professionalisering. De docent voelde goed de sfeer aan van de groep en... Mijn doel was om de mogelijkheden te leren kennen van Power BI Zodat we als organisatie een volgende stap kunnen maken in de professionalisering. De docent voelde goed de sfeer aan van de groep en speelde daar goed op in. Afwisseling van theorie en ook tijd voor een grapje.

Mijn leerdoel was het inzichtelijk maken van onderzoeksdata met verschillende doeleinden. Het probleem op te lossen an hoe verschillende databases aan elkaar gekoppeld kunne worden en het combineren... Mijn leerdoel was het inzichtelijk maken van onderzoeksdata met verschillende doeleinden. Het probleem op te lossen an hoe verschillende databases aan elkaar gekoppeld kunne worden en het combineren van verschillende parameters in bruikbare grafiekenen tabellen. Jeroen was een rustige trainer die duidelijk uitlegt wat er gebeurde. De afwisseling tussen oefeningen, presentaties en pauzes was goed. De trainer kwam bevlogen over en wist waar hij het over had.

In heb deze training gevolgd om de mogelijkheden te leren kennen van Power BI.

In heb deze training gevolgd om de mogelijkheden te leren kennen van Power BI.

Geen verbeterpunten. Helemaal tevreden. Docent voelde goed de sfeer aan van de groep en speelde daar goed op in. Afwisseling van theorie en ook tijd voor een grapje.

Ik had zelf al 'gespeeld' met Power BI, ook al wat filmpjes via YouTube bekeken, maar heb ik nu alle benodigde informatie of mis ik wat. Doel van deze training was om goede basis te leggen voor het... Ik had zelf al 'gespeeld' met Power BI, ook al wat filmpjes via YouTube bekeken, maar heb ik nu alle benodigde informatie of mis ik wat. Doel van deze training was om goede basis te leggen voor het werken in Power BI. Heel fijn dat de training online was. Het was goed te volgen; niveau was goed. Fijn dat er ruimte was om de LAB oefeningen tijdens de training te doen en het restant als huiswerk werd meegegeven.

Maltie Guptar - Kalloe

Een superleuke en goede cursus gehad van SignOn, van Bert van Veenendaal. Ik heb heel veel geleerd. De cursus was goed te volgen en werd goed uitgelegd. De cursus is zeker aan te bevelen, als je met... Een superleuke en goede cursus gehad van SignOn, van Bert van Veenendaal. Ik heb heel veel geleerd. De cursus was goed te volgen en werd goed uitgelegd. De cursus is zeker aan te bevelen, als je met Power BI gaat werken.

Roberto

Ik heb deze training gevolgd om kennis op te doen van Power BI. Deze keuze om de training te volgen bij SignOn ICT Trainingen+ is gemaakt door mijn werkgever. Ik heb basiskennis opgedaan en beveel... Ik heb deze training gevolgd om kennis op te doen van Power BI. Deze keuze om de training te volgen bij SignOn ICT Trainingen+ is gemaakt door mijn werkgever. Ik heb basiskennis opgedaan en beveel deze training aan.