John Janssen

De tool Power BI werd aan de hand van een aantal labs in de volle breedte behandeld. Theorie en praktijk waren goed in evenwicht en het tempo van de lessen lag niet te hoog. Voor gebruikers met... De tool Power BI werd aan de hand van een aantal labs in de volle breedte behandeld. Theorie en praktijk waren goed in evenwicht en het tempo van de lessen lag niet te hoog. Voor gebruikers met Power BI-ervaring is de driedaagse optie ook een goed alternatief.

Mijn leerdoel voor deze training was meer begrip te krijgen, wat is AI nu precies en wat kun je ermee? Wat zou ik er zakelijk mee en kunnen en hoe kun je het toepassen? Wij zijn met het team aan het... Mijn leerdoel voor deze training was meer begrip te krijgen, wat is AI nu precies en wat kun je ermee? Wat zou ik er zakelijk mee en kunnen en hoe kun je het toepassen? Wij zijn met het team aan het kijken of we de technologie kunnen toepassen in onze werkzaamheden. Hoe richt je het in binnen je eigen omgeving, dat je niet gehackt kunt worden of met privacy issues te maken krijgt?
Ik heb voor de training van SignOn gekozen, omdat een collega enthousiast was en de inhoud passend is. We hebben ideeën opgedaan over de toepassingsmogelijkheden en de veiligheid is ook aan de orde gekomen. De trainer is een leuke gast en speelt in op de discussies en vragen die er leven. Hij weet het op een goeie manier te brengen en heeft er verstand van. De training is zeker niet saai of technisch. Ik heb geen verbeterpunten en beveel deze training aan.

Ivan aan den Toorn

Het was een hele goede training, de trainer legde vooral helder het waarom achter bepaalde aspecten van Power BI en best practices. De locatie was ook erg prettig, makkelijk met het ov te bereiken... Het was een hele goede training, de trainer legde vooral helder het waarom achter bepaalde aspecten van Power BI en best practices. De locatie was ook erg prettig, makkelijk met het ov te bereiken en goede faciliteiten voor lunch en koffiepauzes

Henry Westein

Training was heel helder en uitleg was prima gegeven.
De voorbeelden gaven goede vragen - interacties met alle deelnemers.

Wellicht kan de training wat sneller aangezien het toch wel...
Training was heel helder en uitleg was prima gegeven.
De voorbeelden gaven goede vragen - interacties met alle deelnemers.

Wellicht kan de training wat sneller aangezien het toch wel makkelijk te volgen is

Jos Punter

Ik heb deze training gevolgd puur uit interesse voor Artificial Intelligence en Chat GPT om de tools technisch te begrijpen, de risico’s in te kunnen schatten en om een acceptatiegraad te creëren... Ik heb deze training gevolgd puur uit interesse voor Artificial Intelligence en Chat GPT om de tools technisch te begrijpen, de risico’s in te kunnen schatten en om een acceptatiegraad te creëren binnen onze organisatie bij de beleidsmakers. Het is nog erg onbekend en er wordt op dit moment maar weinig gedaan met AI, men is er te weinig mee bezig. Victor is een goede trainer heeft echt een passie voor AI, kan de groep goed lezen en heeft veel kennis en praktijkervaring. Dit is een goede training, gericht op de basis van AI en heeft gebracht wat ik zocht en smaakt naar meer! De in-company vervolgtraining zal Chat GPT nog interessanter maken en nog meer praktijkgericht worden gegeven. Ik beveel deze training aan!

Joske Schiereck

De locatie was geweldig, super lekkere lunch en uitgebreid; voor ieder wat wils. (Aristo Lunetten).
De trainer legde alles echt heel goed uit, heel duidelijk en in stappen. De enige tip die ik had (dit was vooral op de eerste dag) dat de vragen die gesteld werden soms enigszins kort werden afgedaan, het leek alsof de trainer dan niet echt begreep wat de vraagsteller niet begreep. Verder echt tóp training. Veel geleerd!

Astrid Soesbergen - Verheul

Krijg dit mailtje namelijk elk dag in mijn mailbox dus dacht laat ik dit dan maar even invullen. De training is verzet naar een online training deze zal pas op dinsdag 26 Maart plaatsvinden.

Gr.Astrid

Arp Leest

Uitgebreide basistraining. Had nog niet met Power BI gewerkt toen ik aan de training begon en nu kan ik databronnen ontsluiten en bewerken met Power Query en rapportages maken met Power BI Desktop.... Uitgebreide basistraining. Had nog niet met Power BI gewerkt toen ik aan de training begon en nu kan ik databronnen ontsluiten en bewerken met Power Query en rapportages maken met Power BI Desktop. Tempo ligt hoog en er wordt veel behandeld maar ik vond het goed te volgen. Trainer legde alles goed uit en had ook ruimte voor behandeling van vragen naast de inhoud van de training. Locatie was fijn. Goed bereikbaar met OV en auto, eigen parking en catering ook goed verzorgd.

Tine Brabants

Ik volgde deze training omdat ik meer - en beter - gebruik wilde maken van Excel. Trainster Dianne Timmerman heeft veel kennis en gaf ons vele "tips & tricks" waardoor ik nu veel efficiënter in... Ik volgde deze training omdat ik meer - en beter - gebruik wilde maken van Excel. Trainster Dianne Timmerman heeft veel kennis en gaf ons vele "tips & tricks" waardoor ik nu veel efficiënter in Excel kan werken. De training was online, maar de interactie met de andere cursisten en de trainster verliep erg vlot. Ik vond het de moeite om deze training te volgen en zou deze zeker aanraden!

Yvon

Ik heb deze training gevolgd omdat ik in het verleden wel eens wat met Power BI gedaan had, maar nooit structureel en zeker niet op de juiste manier. Na deze zeer complete basistraining kan ik... Ik heb deze training gevolgd omdat ik in het verleden wel eens wat met Power BI gedaan had, maar nooit structureel en zeker niet op de juiste manier. Na deze zeer complete basistraining kan ik zeggen dat ik echt ontzettend veel geleerd heb en door het enthousiasme van trainer Freddy ook heel graag zelf weer aan de slag wil. En dik verdiende 10!