Ik heb deze Power BI Basis training gevolgd om kennis te maken met Power BI en efficiënter te werken. De keuze voor SignOn ICT Trainingen+ heeft de werkgever gemaakt. Alles was prima, ik beveel deze... Ik heb deze Power BI Basis training gevolgd om kennis te maken met Power BI en efficiënter te werken. De keuze voor SignOn ICT Trainingen+ heeft de werkgever gemaakt. Alles was prima, ik beveel deze training aan!

Mijn leerdoel was het kennismaken met Power BI en de verschillende opties en functies daarvan op de radar krijgen en de basis te leggen van Power BI. SignOn heeft waargemaakt wat ik zocht, het is... Mijn leerdoel was het kennismaken met Power BI en de verschillende opties en functies daarvan op de radar krijgen en de basis te leggen van Power BI. SignOn heeft waargemaakt wat ik zocht, het is mij nu duidelijker waar ik Power BI voor kan gebruiken. Ik beveel deze training aan.

Tsz Kei Tang

Great location direct next to the train station Utrecht Lunetten.
Great location direct next to the train station Utrecht Lunetten.
This Basis course is ideal if you have little background in PowerBI. In 2 days you gain to knowlegde of creating a model and creating nice visuals

Rob

Mijn leerdoel was om uiteindelijk een koppeling met Dynamics te maken en een dashboard te maken in Power BI. De trainer was zeer goed en kan deze training dan ook zeker aanbevelen.

Rob

Cynthia

De huidige rapportages die wij gebruiken zijn niet interactief en onze klant wil meer kunnen doen met de rapporten. Ik ben deze training gaan volgen om basiskennis op te doen van PowerBI zodat ik... De huidige rapportages die wij gebruiken zijn niet interactief en onze klant wil meer kunnen doen met de rapporten. Ik ben deze training gaan volgen om basiskennis op te doen van PowerBI zodat ik deze kan toepassen in mijn werkzaamheden en de huidige rapporten kan gaan creëren in Power BI. De training is mij zeer goed bevallen en ik ben al bezig geweest met de huidige data op het werk en heb volop ideeën om de rapportages te verbeteren/uit te breiden

Marcel Prins

Ik heb deze training gekozen om basis skills op te doen i.v.m. een migratie van een andere reporting omgeving naar PowerBi. Deze training heeft absoluut aan mijn verwachtingen voldaan en zowel... Ik heb deze training gekozen om basis skills op te doen i.v.m. een migratie van een andere reporting omgeving naar PowerBi. Deze training heeft absoluut aan mijn verwachtingen voldaan en zowel trainer als cursus krijgen een dikke 10!

Leo Helder

Het ging voor een paar cursisten iets te snel. Dat lag aan die paar cursisten. Misschien iets van een voorselectie? Want dit zorgt voor een vertraging voor de rest van de cursisten. De trainer gaf... Het ging voor een paar cursisten iets te snel. Dat lag aan die paar cursisten. Misschien iets van een voorselectie? Want dit zorgt voor een vertraging voor de rest van de cursisten. De trainer gaf de cursus zeer goed.

Ik heb deze training gevolgd om de basis van Excel weer opnieuw te leren en vooral mijn eigen aangeleerde manieren te verbeteren of de juiste manier aan te leren. Het helpt mij om huidige... Ik heb deze training gevolgd om de basis van Excel weer opnieuw te leren en vooral mijn eigen aangeleerde manieren te verbeteren of de juiste manier aan te leren. Het helpt mij om huidige Excellijsten te onderhouden en nieuwe lijsten op te stellen. Rustige manier van het overbrengen van het materiaal. Leuke praatjes en grappen tussendoor. Goed aangesloten op onze eigen behoeften. Ik beveel deze training aan!

Wij werken intern ook met power BI, en het is fijn om ook de basiskennis te hebben voor dit programma. Tevens fijn om kennis te ontwikkelen van data analyse en de mogelijkheden tot weergeven ervan.... Wij werken intern ook met power BI, en het is fijn om ook de basiskennis te hebben voor dit programma. Tevens fijn om kennis te ontwikkelen van data analyse en de mogelijkheden tot weergeven ervan. Ik heb voor deze training gekozen op basis van goede recensies van collega's. Voor basis kennis van Power BI was deze training echt prima, goede onderwerpen, inhoud, een beetje verdieping maar niet te veel. En alle nuttige onderwerpen kwamen aan bod. Ik beveel deze training aan.