Mijn leerdoel was het leren schonen en opbouwen van rapporten uit verschillende data bronnen en hierdoor Snel datasets te bouwen en te vergelijken. De training heeft zeker aan mijn verwachtingen... Mijn leerdoel was het leren schonen en opbouwen van rapporten uit verschillende data bronnen en hierdoor Snel datasets te bouwen en te vergelijken. De training heeft zeker aan mijn verwachtingen voldaan, alles was super geregeld.

Mijn leerdoel was om rapportages te gaan uitvoeren in PowerBI ipv Excel en hierdoor veel tijd te besparen. Goede uitleg over de basis van PowerBI. De komende weken moet er nog veel gestudeerd worden... Mijn leerdoel was om rapportages te gaan uitvoeren in PowerBI ipv Excel en hierdoor veel tijd te besparen. Goede uitleg over de basis van PowerBI. De komende weken moet er nog veel gestudeerd worden om het geheel goed op te nemen, maar kan deze training zeker aanbevelen

Mijn leerdoel was om een goed fundament van Python neer te zetten. Wat ik goed van aan de training de leraar gaf goede voorbeelden en had veel kennis van Python. Veel informatie voor 3 dagen.... Mijn leerdoel was om een goed fundament van Python neer te zetten. Wat ik goed van aan de training de leraar gaf goede voorbeelden en had veel kennis van Python. Veel informatie voor 3 dagen. Locatie was prima en faciliteiten waren goed geregeld.

Verdi Tektas

Goede cursus om DAX beter te begrijpen en te gebruiken. Oefenmateriaal met uitwerkingen en uitleg van trainer was goed. Basiskennis is een vereiste aangezien tempo vrij rap is. Locatie was centraal... Goede cursus om DAX beter te begrijpen en te gebruiken. Oefenmateriaal met uitwerkingen en uitleg van trainer was goed. Basiskennis is een vereiste aangezien tempo vrij rap is. Locatie was centraal en goed bereikbaar.

Margey

Super fijne cursus. Dianne legt alles uit totdat je het echt goed begrijpt. Er is ook veel ruimte om individuele vragen te beantwoorden. Ook wordt er goed gekeken naar de behoeften van de cursisten.... Super fijne cursus. Dianne legt alles uit totdat je het echt goed begrijpt. Er is ook veel ruimte om individuele vragen te beantwoorden. Ook wordt er goed gekeken naar de behoeften van de cursisten. Een echte aanrader!

Sjoerd Hendriks

Waar de opleider goed aangeschreven stond viel het enigszins tegen. Signon besteed de opleiding uit aan global knowledge waardoor er nóg een instantie tussen zit en de communicatie/inschrijving niet... Waar de opleider goed aangeschreven stond viel het enigszins tegen. Signon besteed de opleiding uit aan global knowledge waardoor er nóg een instantie tussen zit en de communicatie/inschrijving niet goed gaat.

Naast de begeleiding van Sigon was de trainer zelf ook matig. De inhoud van de curses was redelijk opgebouwd maar de trainer mist enige vorm van didactische vaardigheden waardoor het leerproces veel moeilijker is dan nodig.

Reactie SignOn ICT trainingen+:

Beste Sjoerd,
Hartelijk dank voor het delen van jouw ervaring met de Python Foundations training van SignOn.
Beste Sjoerd,
SignOn ICT Trainingen+ staat al meer dan 20 jaar garant voor de beste kwaliteit en service van ICT-trainingen, dat is wat je van ons mag verwachten!
Voor een aantal specifieke trainingen werkt SignOn ICT Trainingen+ samen met een opleidingspartner. Wij kiezen onze partners zorgvuldig uit op basis van de beste kwaliteit en service. De trainers dienen veel kennis en praktijkervaring te hebben en didactisch goed onderlegd. Echter, helaas heeft deze training niet volledig aan jouw verwachtingen voldaan. Wij bieden onze welgemeende excuses aan en zullen direct een onderzoek starten onder de deelnemers van deze groep en de trainer en komen hier graag zo spoedig mogelijk bij jou op terug.
Ondanks dat SignOn ICT Trainingen+ een hoge kwaliteit en service biedt, kan er in de praktijk altijd eens een miss-match voorkomen, dat zullen we dan ook direct oplossen.
Je kunt beroep doen op onze kennis- en tevredenheidsgarantie. Zoals ook telefonisch met elkaar besproken wil je hier graag gebruik van maken en zal je de training opnieuw kosteloos gaan volgen, zodat je alle onderwerpen van deze training beheerst om vervolgens de Python Advanced training te gaan volgen.
Wij vertrouwen erop je hiermee volledig van dienst te zijn en dat je weer de kwaliteit en service van SignOn ICT Trainingen ervaart zoals jullie van ons gewend zijn. Mocht je nog vragen hebben, neem dan direct contact met ons op via 020-8208362, we helpen je graag verder!
Met vriendelijke groeten,
Team SignOn ICT Trainingen+

Ik ben deze training gaan volgen om meer functionaliteiten te leren over excel. Tijdens de training was er veel aandacht voor persoonlijke problemen en Dianne helpt altijd zo lang als nodig is. Ik... Ik ben deze training gaan volgen om meer functionaliteiten te leren over excel. Tijdens de training was er veel aandacht voor persoonlijke problemen en Dianne helpt altijd zo lang als nodig is. Ik raad deze training dan ook graag aan. Trainer en training krijgen een 10!

Mijn leerdoel was om inzicht te krijgen in het data samenstellen, vormgeven en publiceren. Dit is goed gelukt, mede door de goede kennis van de trainer. Ik kan deze training dan ook zeker aanbevelen.

Edwin Somers

Heel prettige cursus. Training verzorgd door Freddy Spit. Heel kundig. Duidelijke uitleg. Goed materiaal. Wij zaten met twee cursisten in de training, dus alle ruimte voor vragen en persoonlijke... Heel prettige cursus. Training verzorgd door Freddy Spit. Heel kundig. Duidelijke uitleg. Goed materiaal. Wij zaten met twee cursisten in de training, dus alle ruimte voor vragen en persoonlijke aandacht.

Ik ben de training gaan volgen om mijn basiskennis van PowerBI te verbreden en het ontdekken van de mogelijkheden van PowerBI.
De training heeft aan mijn verwachtingen voldaan en kan deze dan...
De training heeft aan mijn verwachtingen voldaan en kan deze dan ook zeker aanbevelen!