Signerie

Rez

Prima A1 stoepborden voor een aantrekkelijke prijs. Goed verpakt en snel geleverd.

Najat Haddouchi

De aankoop was niet wat ik had verwacht. Het bedrijf heeft na mijn aankoop alles aan gedaan om het op te lossen. Ik had een keuze voor een nieuwe product of terugbetaling.Heel goede klantenservice.

Don

Matige kwaliteit

Reactie Signerie:

Beste Don,
Beste Don,
Hartelijk dank voor uw feedback. U heeft ons gister ook een e-mail gestuurd dat het product beschadigd is aangekomen. Uiteraard hebben wij een goede procedure om schade meldingen te behandelen. U heeft de review geschreven voor wij de melding van u hadden ontvangen over de schade wat erg jammer is. Als u reageert op de e-mail van mijn collega dan kunnen we het uiteraard voor u oplossen. En dan kunt u ons opnieuw beoordelen na dat het is opgelost.
Het Signerie Verkoopteam.

Jessica

Naar tevredenheid.

Bijzonder Brabants

Prima kwaliteit. Ik mis wel ophangdraadje of iets dergelijks

Noureddine Daghiri

Super snel geleverd naar België en goedkoper dan in de winkels.

Elly Klaassen

Duidelijke website en prima verzorgde verzending

Carolien Bastiaanse

Mooie lijst, maar apart dat er geen dingetje aan zit om om het lijstje op te hangen of neer te zetten.

Michael Schipper

Werd netje op de hoogte gehouden van product

Textiel Francine Vanderauwera

Kwaliteitsvole kaders