Logterman

Prima hoor kijlstra producten mooi erg tevreden

Beschrijf hier uw ervaring

Leuke producten gekocht en precies op tijd geleverd. Chauffeur heeft van te voren nog even met ons gebeld zodat wij wisten dat ze er aan kwamen. tevreden klant erbij

Rondhuis

Kijlstra klinkers

Beschrijf hier uw ervaring

Kijlstra klinkers voor de oprit aangeschaft mooie prijzen mooie stenen

Mirande Slootvaart

Kijlstra bestrating gekocht, uiterst tevreden

Beschrijf hier uw ervaring

Wij hebben via deze webshop kijlstra blokken gekocht en deze werden super snel bij ons thuis op het gewenste plekje neergezet. Vriendelijke chauffeur dus wij kunnen lekker aan de slag :-)

Van Ovenmaker

Snel en goedkoop geleverd!

Beschrijf hier uw ervaring

Tegels zien er super goed uit en was niet duur! Super communicatie !

C. de Ruijter

Pas op, dit bedrijf gaat zeer slecht om met zijn klanten, nadat u het geld natuurlijk al heeft betaald.

Beschrijf hier uw ervaring

Onze levering was een maand te laat en neergezet zonder dat we er waren in onze mei vakantie. Na terugkomst van onze vakantie ontdekte wij, dat er van onze bestelling 66 stapelblokken (60X15X15) te weinig waren geleverd. Wij hebben dit natuurlijk uiterst vriendelijk gemeld bij een van de drie contactpersonen van sierbestratingsmarkt.com, maar helaas kregen wij een uiterst merkwaardige reactie terug tijdens dit gesprek. De mededeling was dat we te laat waren met de melding van de te korte en dat ze er niets meer aankonden doen, dit omdat de leverancier (de firma Kijlstra) zegt dat de transporteur ze wel heeft afgeleverd. Wij zijn inmiddels een maand verder en nog steeds bezig om de contact personen van sierbestratingsmarkt te overtuigen dat ze toch echt hun best moeten doen om tot een nalevering te komen. Helaas hebben wij het idee gekregen, dat ze dit nooit vrijwillig gaan nakomen, maar ons gewoon aan het lijntje beginnen te houden. Wij hebben inmiddels een officiële klacht ingediend bij website www.consuwijzer.nl over de handelswijze van dit bedrijf. Ik raad een ieder aan om dit ook te doen, als u ook vindt dat u niet goed bent behandeld. De klachten kunnen leiden tot een onderzoek naar de praktijken van dit bedrijf.

Dirk

Weinig respons...

Beschrijf hier uw ervaring

Eerste levering ging prima.
Maar helaas weinig klantvriendelijk wanneer ik vragen ga stellen (mail/telefoon) over een nieuwe bestelling.

Banda

Klinkers camping

Beschrijf hier uw ervaring

Partij Kijlstra trommelstenen gekocht met spoed, binnen 2 dagen op de plek op onze camping!

Guido

Top Materiaal klinkers

Beschrijf hier uw ervaring

Betonklinkers gekocht via de webshop sierbestratingsmarkt en kon deze binnen 2 dagen al in de tuin verwerken alles zat netjes in de pakken en de kleur zoals op de het plaatje bij de product

Bolders

Goed snel goedkoop!

Beschrijf hier uw ervaring

Goed geholpen via telefoon daarna mooie prijs op chat en snelle levering ( binnen 2 dagen al ) materiaal keurig verpakt en verzorgd, erg tevreden!!

Hulzebos

Slecht service!

Beschrijf hier uw ervaring

Nooit meer hier bestellen!

Op 29 oktober 2015 heb ik stenen besteld en direct het volledige bedrag overgemaakt. De levering stond gepland op 10 december 2016. Ik heb ruim op tijd besteld om er zeker van te zijn dat de planning gehaald kon worden. Na het bestellen navraag gegaan of de bestelling goed was binnen gekomen en of de datum bevestigd kon worden. Dit werd toegezegd.
Bovendien staat er in de voorwaarden van sierbestrating. "Wanneer je na betaling binnen 5 dagen niets hoort, wordt de bestelling op afgesproken datum geleverd".
Een week voor de leverdatum heb ik nog gebeld en alles stond goed in de planning. Echter tot mijn verbazing waren op de afgesproken datum (10 december) geen stenen geleverd.
Ook had ik geen bericht ontvangen dat er iets mis was gegaan. Ik moest er wat telefoontjes aan wijden en kreeg te horen dat de chauffeur niet op tijd kon komen. Eigenlijk helemaal niet op deze dag. Er kon nu (15.30 uur) niets geregeld worden. Ik kreeg te horen dat de volgende ochtend de vrachtwagen direct om 7.00 zou vertrekken en onze kant op kwam rijden, "het is 100% zeker. Jullie zijn de eerste" werd nog verzekerd.
De vrachtwagen was er om 10.30 uur niet... Weer gebeld. 'Ja ja ja....' was de reactie. Geen enkele keer werd er uitleg gegeven hoe dit kon en bovendien is nooit excuus aangeboden.
In het gesprek heb ik aangegeven dat ik een hovenier heb ingehuurd en nu twee keer heb moeten wegsturen. Daar hebben ze niets mee te maken. Maar misschien kon de hovenier wat voorbereidende werk alvast verrichten, in afwachting van de levering. A: dat was gebeurd want ik kan plannen.
B: waar bemoei je je mee. Afspraak is afspraak!

De stenen 6 weken van ten voren bestellen heeft geen voordeel opgeleverd!

Uiteindelijk kwam de chauffeur. Het zal rond 14.40 uur zijn geweest. Toen ik zei dat hij in de ochtend werd verwacht (en eigenlijk gister) zei hij van niets te weten. Tot overmaat van ramp werd een pallet te weinig uitgeladen. Ook dat nog!! Volgens de chauffeur was het 'lastig lastig'. Het zou opnieuw besteld moeten worden, maar het was immers al vrijdagmiddag en bovendien dicht bij de feestdagen (het was 11 december !)
Ik gaf aan teleurgesteld te zijn en de reactie van de chauffeur was 'ik neem aan dat ik dus geen koffie krijg'.
Weer gebeld met het kantoor. Of ik zeker wist dat ik niet genoeg stenen heb?!
Ons werd verteld dat het nog niet zeker was of de nalevering de week erop bezorgd zal gaan worden, dit in verband met de vakantieperiode. Ze gingen het proberen en we zouden nog gebeld worden over de dag en tijd.
Gebeld is er niet meer maar volgende werkdag, maandag, werd gelukkig toch de ontbrekende pallet bezorgd.

De hovenier is twee keer voor niets gekomen. Bovendien is onze planning en dat van de hovenier verstoord. Wij liepen flinke vertraging op en kregen te maken met extra kosten.
Dit bedrijf komt zijn afspraken niet na en toont ook geen begrip. Er is geen betrokkenheid.
Hier nooit meer bestellen!