Oke

Uw ervaring

Wat ik goed vond is dat ik een berichtje kreeg via de mail dat er niet genoeg van een product was wat ik bestelde en dat ik wat anders uit kon kiezen. Alleen toen ik wat had gekozen en doorgegeven via de mail kreeg ik geen bevestiging terug. Misschien handig om op de website al aan te geven en hoeveel ik voorraad is.

Lianne

Duurt lang voordat je de bestelling krijgt

Uw ervaring

Bestelling werd 14 dagen na bestellen geleverd terwijl ze in het eerste mailtje communiceren dat het binnen 2 a 3 werkdagen geleverd wordt. Ik had ZINZI oorbellen gekocht, normaal krijg je die in een mooi doosje maar nu zaten ze gewoon in een zakje. Dit kan leuker verzonden worden. Werd wel verzonden in bubbel envelop dus ze kwamen ongeschonden aan. Ook fijn dat je hier online met je jewelcard kan betalen.

Chaima

Top service

Uw ervaring

Bestelling gemakkelijk kunnen plaatsen en betalen en super snel geleverd

Alles was netjes verpakt

Gieta

Pandora ring

Uw ervaring

Mooi ingepakt en snel verzonden!

Goede service

Uw ervaring

Bestelde ketting was niet leverbaar, kreeg goed alternatief aangeboden, snel in huis. Fijne en klachtgerichte service

Nancy

Middelmatig enthousiast. Slechte service.

Uw ervaring

Ik had willen bestellen met een jewelcard. Hiervoor moet contact opgenomen worden met het bedrijf (je kunt de kaart niet online gebruiken). Telefoon wordt niet beantwoord en op de mail wordt niet gereageerd. Daarom uiteindelijk besteld zonder de jewelcard te gebruiken. Levering was snel, maar artikel beviel helaas niet qua maatvoering. Om te retourneren moet je eerst contact opnemen met sieradenbestellen.nl. En ook hier: telefoon wordt niet beantwoord en op mail wordt niet gereageerd. Daarom nu op goed geluk het artikel maar retour gestuurd (met 7 euro aan eigen kosten). Ben nu nog aan het wachten op de afhandeling en terugbetaling van mijn retour. Slechte communicatie en vooralsnog zeer slechte service dus...

Uw ervaring

Niet echt sterke punten, maat het was wel fijn dat je goed op de hoogte gehouden werd hoever het met de bestelling was.

Geen commentaar