Klantenservice
Betrouwbaarheid
Snelheid/Levertijd

Gemakkelijke, snelle en correcte levering

Reactie Shopvoorgezondheid.nl:

Bedankt voor uw beoordeling.
Bedankt voor uw beoordeling.
Natuurlijk zouden wij graag van de 8 een 10 willen maken. Heeft u nog suggesties voor ons waarmee wij onze service verder kunnen verbeteren, dan zijn die altijd van harte welkom.
Het team van Shopvoorgezondheid

Bestellingen worden netjes en snel geleverd

Bedankt voor de 9!
Wat fijn om te lezen dat uw ervaring met Shopvoorgezondheid positief was.
Het team van Shopvoorgezondheid

Alles perfect . Snelle levering .

Bedankt voor de 10!

J. P. Bottema

Ik heb de Multicheck glucosemeter en cholesterol meter startpakket aangeschaft. De levering was snel. Na uitproberen bleek het apparaat niet te functioneren, dus pakten we het retourformulier erbij.... Ik heb de Multicheck glucosemeter en cholesterol meter startpakket aangeschaft. De levering was snel. Na uitproberen bleek het apparaat niet te functioneren, dus pakten we het retourformulier erbij. We konden met verschillende redenen retourneren. Wij dachten aan nr. 61 (product defect bij ontvangst - crediteren).
Toch maar even gebeld met de klantenservice, toen bleek dat als het doosje geopend is alle garantie regels vervallen. Dit lijkt me wettelijk niet juist.
Op het formulier staat : binnen 30 dagen gratis retourneren???
Dit mag niet om gezondheidsredenen?? Welke dan? Hygiëne redenen?? Welke dan. Met andere woorden. Garantie is tot aan het fietspad zoals ze dat zo mooi zeggen. WAARDELOOS. Maar ondertussen wel € 65,95 lichter.

Beste J.P. Bottema,
Beste J.P. Bottema,
Wij hebben inderdaad Telefonisch contact met u gehad over het retourneren van het Multicheck startpakket. Hierbij gaf u aan dat de meter – na opening van de doos en het verbreken van de verzegeling – toch niets voor u bleek te zijn. Helaas mogen producten die verzegeld zijn niet meer retour gestuurd worden zodra de verzegeling is verbroken vanwege hygiënische redenen/gezondheidsrisico’s._
Meer informatie hierover kunt u terugvinden in onze retourvoorwaarden op het retourformulier dat u bij de bestelling heeft ontvangen. Daarnaast staan alle retourvoorwaarden inclusief uitzonderingen hierop vermeld op onze website: https://shopvoorgezondheid.nl/pages/vragen-over-retourneren
Zoals besproken geldt de garantie natuurlijk wel als een product waarvan de verzegeling is verbroken defect blijkt te zijn. Bij verzegelde artikelen geldt echter niet dat u het product kunt retourneren onder garantie in het geval het niet bevalt. Voor vragen hierover adviseren wij om contact op te nemen met Webshop Keurmerk, waar wij bij aangesloten zijn: https://www.keurmerk.info/.

Janie van Duijn

Snelle levering, goede telefonische uitleg

Beste Janie,
Bedankt voor de 10 en complimenten!
Wij zien u graag nog eens terug.

Mariette

Snelle en correcte levering

Beste Mariette,
Bedankt voor de 9 en het compliment over de levering.
Graag tot ziens!

Emmy50

Goed. Snel leveren. Goed product ( glucosemeter en toebehoren)

Beste Emmy,
Bedankt voor de 10 en complimenten!

mevr. De Wit

Beste mevrouw De Wit,
Bedankt voor de 10!
Het team van Shopvoorgezondheid

Heb jarenlange ervaring met Bol.com en ik kan dit bedrijf aanbevelen! Uitstekende service, vriendelijke behandeling !

Reactie Shopvoorgezondheid.nl:

Bedankt voor het mooie cijfer en de complimenten!
Goed om te lezen dat u zo tevreden bent.

Henk Hollemans

Levering geheel naar wens

Beste Henk,
Bedankt voor het mooie cijfer en compliment over de levering!
Beste Henk,
Bedankt voor het mooie cijfer en compliment over de levering!
Natuurlijk zouden we graag van de 8 een 10 willen maken. Mocht u nog suggesties voor ons hebben waarmee wij onze service verder kunnen verbeteren, dan horen wij dat graag.