Klantenservice
Betrouwbaarheid
Snelheid/Levertijd

Prima. Snel, makkelijk en concurerende prijzen

Goede ervaring met bestellen en levering

Bedankt voor de 10!
Wat fijn om te lezen dat u zo tevreden bent.

Andrea

Goed bedrijf

Beste Andrea,
Bedankt voor het mooie cijfer en compliment!
Het team van Shopvoorgezondheid

Gemakkelijke, snelle en correcte levering

Reactie Shopvoorgezondheid.nl:

Bedankt voor uw beoordeling.
Bedankt voor uw beoordeling.
Natuurlijk zouden wij graag van de 8 een 10 willen maken. Heeft u nog suggesties voor ons waarmee wij onze service verder kunnen verbeteren, dan zijn die altijd van harte welkom.
Het team van Shopvoorgezondheid

Bestellingen worden netjes en snel geleverd

Bedankt voor de 9!
Wat fijn om te lezen dat uw ervaring met Shopvoorgezondheid positief was.
Het team van Shopvoorgezondheid

Alles perfect . Snelle levering .

Bedankt voor de 10!

J. P. Bottema

Ik heb de Multicheck glucosemeter en cholesterol meter startpakket aangeschaft. De levering was snel. Na uitproberen bleek het apparaat niet te functioneren, dus pakten we het retourformulier erbij.... Ik heb de Multicheck glucosemeter en cholesterol meter startpakket aangeschaft. De levering was snel. Na uitproberen bleek het apparaat niet te functioneren, dus pakten we het retourformulier erbij. We konden met verschillende redenen retourneren. Wij dachten aan nr. 61 (product defect bij ontvangst - crediteren).
Toch maar even gebeld met de klantenservice, toen bleek dat als het doosje geopend is alle garantie regels vervallen. Dit lijkt me wettelijk niet juist.
Op het formulier staat : binnen 30 dagen gratis retourneren???
Dit mag niet om gezondheidsredenen?? Welke dan? Hygiëne redenen?? Welke dan. Met andere woorden. Garantie is tot aan het fietspad zoals ze dat zo mooi zeggen. WAARDELOOS. Maar ondertussen wel € 65,95 lichter.

Beste J.P. Bottema,
Beste J.P. Bottema,
Wij hebben inderdaad Telefonisch contact met u gehad over het retourneren van het Multicheck startpakket. Hierbij gaf u aan dat de meter – na opening van de doos en het verbreken van de verzegeling – toch niets voor u bleek te zijn. Helaas mogen producten die verzegeld zijn niet meer retour gestuurd worden zodra de verzegeling is verbroken vanwege hygiënische redenen/gezondheidsrisico’s._
Meer informatie hierover kunt u terugvinden in onze retourvoorwaarden op het retourformulier dat u bij de bestelling heeft ontvangen. Daarnaast staan alle retourvoorwaarden inclusief uitzonderingen hierop vermeld op onze website: https://shopvoorgezondheid.nl/pages/vragen-over-retourneren
Zoals besproken geldt de garantie natuurlijk wel als een product waarvan de verzegeling is verbroken defect blijkt te zijn. Bij verzegelde artikelen geldt echter niet dat u het product kunt retourneren onder garantie in het geval het niet bevalt. Voor vragen hierover adviseren wij om contact op te nemen met Webshop Keurmerk, waar wij bij aangesloten zijn: https://www.keurmerk.info/.