1925 beoordelingen

1925 Reviews

Bea

Snelle levering, gewoon goed!

Goede levering netjes op tijd en hele handig met afterpay dat gewoon werkt

Goede service

Snelle bezorging. maar iets zuiniger met verpakking leverd misschien wel iets op

Reactie Shopvoorgezondheid.nl:

Hartelijk dank voor uw reactie. Wij begrijpen dat de verpakking voor de strips er wat "overvloedig" uit ziet, maar wij zijn afhankelijk van minimale afmetingen van een doosje om dit als pakketje te kunnen versturen. Het doosje wat hiervoor gebruikt wordt, is de kleinst mogelijke verpakking. Helaas kunnen wij daarom niks veranderen aan de verpakking hiervoor.

Niet alle specificaties waren duidelijk aangegeven. Bestellen ging gemakkelijk. Levering was ook in orde.

Reactie Shopvoorgezondheid.nl:

Dit betreft een bestelling die via Beslist besteld is. Wij hebben niet altijd in de hand hoe alle gegevens daar worden weergegeven. Wij gaan uiteraard kijken of wij dit voor dit product anders kunnen weergeven. Bij onduidelijkheden over het product kunt u ook altijd even op onze eigen site (shopvoorgezondheid.nl) kijken of contact met ons opnemen, zodat wij met u direct kunnen helpen.

Uitsluitend positieve ervaringen

Reactie Shopvoorgezondheid.nl:

Fijn dat u zo tevreden bent!

B.Cleuters

Mooie kwaliteit voor n heel fijne prijs.
En dag erna al in huis.
Rustig gevoel n koolmonoxide en 2 brandmeders.

Dank hiervoor.

Het product kwam 2 dagen te laat. maar was wel precies zoals ik verwacht had.

Reactie Shopvoorgezondheid.nl:

Naar aanleiding van deze Feedback hebben wij contact opgenomen met de klant. Volgens onze gegevens is de bestelling netjes direct de volgende dag bij de klant afgeleverd.

Indien een bestelling niet bezorgt is of wordt op de dag dat u deze verwacht kunt u altijd contact met ons opnemen. Wij kunnen dan direct voor u nakijken wat er aan de hand kan zijn.

A.e.QUAARS

Alles is heel goed geleverd en een hele goede service

als er wat niet goed is staan ze de volgende dag er al mee aan de deur

Huub

Prima. Snelle bevestiging en snellelevering.