2076 beoordelingen

2076 Reviews

sharon thomassen

Top service!en vriendelijk en meedenkend personeel..
ik had een iets besteld zodat ik mijn insuline pen beschermt mee op vakantie kon nemen..maar bij aankomst werkte 1 dopje niet..er is...

Chris

Ik kwam bij toeval op deze site, had er nog nooit van gehoord. Heb mijn eerste bestelling gedaan alles is goed gegaan van betalen door afleveren.

Goedkoper dan andere sites is vergelijken wel waard.

In het weekend een bestelling gedaan, meteen gevolgd door een bevestiging van Shopvoorgezondheid. Bij andere webshops kreeg ik op maandag een bericht dat ze meteen met de bestelling aan de slag...

nee

Reactie Shopvoorgezondheid.nl:

Wij vinden het natuurlijk erg jammer dat dit voor de klant zo voelt. Echter staat op onze site bij de levering informatie duidelijk vermeld dat wij in het weekend niet geopend zijn en alle bestellingen geplaatst en betaald na vrijdag 17.00 pas de eerstvolgende werkdag in behandeling genomen worden. Deze bestelling is geplaatst in het weekend (orderbevestiging en betaalbevestiging zijn automatische e-mails en worden uiteraard wel gewoon verzonden in het weekend). De order is vervolgens ook op maandag in behandeling genomen en de volgende dag bij de klant geleverd. Op de dag dat wij gaan versturen, ontvangt u in de avond uren een e-mail van ons met daarin de link naar het trackingoverzicht.
Indien een bestelling geplaatst is zonder account, heeft het helaas geen zin meer om achteraf nog een account aan te maken. Alleen een bestelling die geplaatst wordt als u ingelogd bent in uw account, zal zichtbaar zijn in uw account. Het klopt dan ook dat deze klant zijn bestelling niet kon zien in het later aangemaakte account.
Bij onduidelijkheden kunt u natuurlijk altijd telefonisch contact met ons opnemen (op werkdagen tussen 8.30 - 17.00) zodat wij direct voor u kunnen nakijken wat de status is.

Kapema

Heel goede ervaring

Alles goed geleverd met extra contour strips en niet duur

Makkelijk product gevonden op de site, levering volgens verwachting= op tijd en in goede staat

C.Dollee

Uitgebreide keuze.

Snelle levering.

Sra Frans

Goed. Duidelijke info en relatief snelle afhandeling. Misschien is het makkelijker dat voordat de aflevering plaatsvindt een mail te sturen met info over de aflevering tijd.

Heel positief is de prijs. Nergens zo goedkoop en toch deugdelijk product.

Hardstikke goed. Super. Hele goede service en na-service

als gezegd Super service en na service en vriendelijk