Klantenservice
Betrouwbaarheid
Snelheid/Levertijd

Ik heb Caresens glucosemeter gekocht. Helaas , de glucosemeter is heel slecht- incorrect. Als je drie keer meet, krijg bijvoorbeeld: 6,0 mmol dan 7,3 mmol. De derde keer krijg je 6,4mmol. Daarom... Ik heb Caresens glucosemeter gekocht. Helaas , de glucosemeter is heel slecht- incorrect. Als je drie keer meet, krijg bijvoorbeeld: 6,0 mmol dan 7,3 mmol. De derde keer krijg je 6,4mmol. Daarom moet ik elke keer 2 of strippen gebruiken. Ik had contour next en nooit problemen. Alleen dacht ik goedkoop. Blijkbaar kwaliteit pas met prijs. Helaas!

Reactie Shopvoorgezondheid.nl:

Wat vervelend dat er problemen zijn met het apparaatje. Dit is natuurlijk nooit de bedoeling. Wij hebben n.a.v. deze review contact opgenomen met de klant om het probleem op te lossen voor hem.... Wat vervelend dat er problemen zijn met het apparaatje. Dit is natuurlijk nooit de bedoeling. Wij hebben n.a.v. deze review contact opgenomen met de klant om het probleem op te lossen voor hem.
Ons advies is ook altijd, zijn er problemen met een bij ons gekocht product, neem dan gelijk contact op met onze klantenservice zodat wij dit kunnen oplossen.

Heel goed ervaring met de mijn bestelling van ( A tot Z )

Annemie

Geweldige service, snelle levering en goed product.