Wiacool

Goed!

Duidelijk, vriendelijk en snel

Nanda Beemer

Zeer goed!

Hele goed service, zeer vriendelijke mensen.

meneer Erik Werbrouck

De correspondentie is vriendelijk en direct. Daarom dank aan Mevr.Yvonne ten Hove Evers en Dhr John van Megen voor het geduld en begrip.

De reactie op een clientenmail laat geen dagen op zich wachten ;
de prijzen zijn "prijs-kwaliteit"

Gerda

Super snelle levering.

ik kreeg een apparaat met een klein defect binnen en deze werd meteen vervangen.

Han

Product nooit ontvangen

Gerard

Prima bedrijf

snelle en goede levering

M

Op tijd

Len

Mooie weegschaal voor het wegen van mijn katten, die anders iedere keer naar dierenarts moeten om te wegen, wat veel stress opleverd. Nu met een snoepje lopen ze er zo op. Aangezien ze niet stil... Mooie weegschaal voor het wegen van mijn katten, die anders iedere keer naar dierenarts moeten om te wegen, wat veel stress opleverd. Nu met een snoepje lopen ze er zo op. Aangezien ze niet stil zitten natuurlijk, geeft weegschaal perfect het gemiddelde gewicht aan. Misschien niet waar die voor is bedoelt maar ik ben er superblij mee.

Mooi design, makkelijk in gebruik.

Amber

Super!

Duidelijke website, supersnelle levertermijn, goed ingepakte producten.

Erik PRIËLS

Bestellen op de webstek verliep vlot.
Bestellen op de webstek verliep vlot.
ECHTER, en dit met alle begrip voor vertragingen tgv COVID_19. Op woensdag meldt DPD "uw bestelling wordt vandaag tussen 16.31 en 17.31 geleverd". GEEN bestelling ontvangen, maar bovendien ook geen rechtzetting, verontschuldiging, uitleg?!
's Anderdaags, later op de dag "uw bestelling wordt vandaag tussen 15.54 en 16.54 geleverd". Werd dan wel geleverd.
"Track & Trace" en communicatie bij DPD, geen pluim. Ze zouden vb mogen nemen aan Bol.com.

Het bedrijf werkte naar behoren. Leverdienst was triestig...