D.W.Koops

Walkowiak

Super service

Ellis

Van de week 2 setjes ledkaarsen besteld (bestelnummer: 20842980), beiden setjes bestaan uit 3 kaarsen. In elke set zijn er 2 kaarsjes welke een tijd stil staan en dan in ene gaat het vlammetje even... Van de week 2 setjes ledkaarsen besteld (bestelnummer: 20842980), beiden setjes bestaan uit 3 kaarsen. In elke set zijn er 2 kaarsjes welke een tijd stil staan en dan in ene gaat het vlammetje even bewegen om vervolgens weer een hele tijd stil te staan.

Wij hebben ons huis vol staan met Led kaarsen en deze serjes zijn de enige die dat doen. Dit was voor ons de reden om de kaarsen terug te sturen, met als reden dat ze niet goed werken. We hebben Shoppartners gesproken en zij zouden kijken of ze de retour (verzendkosten) zouden vergoeden.

Vandaag te horen gekregen dat ze de verzendkosten niet vergoeden . Ik vind het een kwalijke zaak dat ze defecte spullen verzenden en dat je dan als consument zelf voor de retourkosten moet opdraaien.

Voor mij nooit meer Shoppartners!

Bij defecte artikelen de retourkosten vergoeden

Reactie Shoppartners.nl:

Beste Ellis,
Bedankt voor uw review, wij geven hier graag een toelichting op.
Beste Ellis,
Bedankt voor uw review, wij geven hier graag een toelichting op.
Wij hebben de kaarsen zoals reeds bij u aangegeven, na retour ontvangst gecontroleerd op hun werking en hebben daarbij geconstateerd dat deze naar behoren werken. Het vlam effect op de kaarsen, is niet bij elke kaars exact hetzelfde, dit om een zo realistisch mogelijk beeld van een echte kaars te creƫren. Wanneer de kaarsen echt een defect hadden aangetoond, hadden wij u uiteraard een passende oplossing in de retourkosten aangeboden.
Shoppartners Klantenservice

Alex

Duidelijke website, prima prijs-kwaliteitverhouding, snel verstuurd

op basis van mijn aankoop geen verbeterpunten te bedenken

Tim

TreaT

Klantenservice vriendelijk, producten okay

andere bezorger contracteren

F

Goede spullen, prima prijzen en levering

Modus Movendi bv

Prima producten, snel ontvangen