Hooyberghs

Bravenboer

Via bol duurder

Meer info van product

Van den Brand

Product is goed, maar de bezorging door post.nl slecht. Moest mijn pakje afhalen bij het afhaalpunt, terwijl ik mijn huisadres als afleveradres had aangevinkt.

Bezorging.

Mariette Van Ginneken

Ik kreeg een mail dat mijn zending kwijt was, direct daarna kreeg ik een mail dat ze het opnieuw zouden versturen en idd 1 dag later is mijn bestelling bezorgd!! 👍 Zeer goed verpakt en mooie... Ik kreeg een mail dat mijn zending kwijt was, direct daarna kreeg ik een mail dat ze het opnieuw zouden versturen en idd 1 dag later is mijn bestelling bezorgd!! 👍 Zeer goed verpakt en mooie spullen.

Top geregeld!

Van Bekkum

Laat verzonden en 1 artikel kapot

Snellere verzending en in ieder geval geen artikelen verzenden waaraan iets mankeert. Beter checken voor verzending

Reactie Shoppartners.nl:

Beste van Bekkum,
Beste van Bekkum,
Bedankt voor uw review. Wij hebben u een oplossing aangeboden, echter had u de bestelling al aan ons retour gezonden. Helaas kan het soms gebeuren dat een artikel tijdens transport defect raakt. Zodra wij het pakket retour hebben ontvangen, zal het aankoopbedrag aan u worden gecrediteerd.
Shoppartners klantenservice.

Khing San Tan

Retour afhandeling

Viachaslau

Heel goed gegaan met aankoop

Niet gevonden

Conny

Prima bedrijf. Snelle levering en verzorgd. Zeer tevreden. Product was Prima.

Vooral zo doorgaan

OCO

Snelle bezorging!

geen tips

Appartement ESTRADE

Alles snel en soepel verlopen

wat mij betreft is het prima zo