Ellemiek Hagebeuk

Super makkelijk om je webshop met shoppagina te maken en om ermee te werken. Duidelijk enoverzichtelijk

W.J. Ricord

Fijn programma om je site mee te bouwen. Duurde heel even voor ik mijn weg vond maar met de duidelijke handleiding kom je er prima. Er is veel mogelijk en je kunt de site volledig naar eigen smaak... Fijn programma om je site mee te bouwen. Duurde heel even voor ik mijn weg vond maar met de duidelijke handleiding kom je er prima. Er is veel mogelijk en je kunt de site volledig naar eigen smaak maken. Heb nog niets waarvan ik denk , gut dat dat niet kan is jammer. Alles is tot nu mogelijk. Ook al de helpdesk nodig gehad en via de chat benaderd. Snelle reactie, vriendelijk persoon en directe oplossing voor mijn probleem gekregen.
Kortom...aanrader....zekers

Theo Baan

Al jaren tevreden!

J. H. Reynaert

Goede service, complete site, snelle reactie bij vragen

Ronald Kooij Lachspiegelexpert

Uitstekend!

Angelique Crouwel

Even de weg kennen, en dan heb je ook wat moois.

Sylvia Budie

We zijn nog aan het bouwen van de webshop, maar de ervaring is nu al dat het helder en duidelijk is.

Betty Heideman

Onze stichting heeft al heel wat gratis en niet gratis shops geprobeerd de afgelopen 20 jaar, Shoppagina biedt erg veel mogelijkheden, er zijn ook wel wat kritiekpuntjes die ik met hen zelf wil... Onze stichting heeft al heel wat gratis en niet gratis shops geprobeerd de afgelopen 20 jaar, Shoppagina biedt erg veel mogelijkheden, er zijn ook wel wat kritiekpuntjes die ik met hen zelf wil delen. Over het algemeen echter ben ik zeer tevreden. Ik heb de betaalde versie.

Andrea wouters-mos

Goed, mooi systeem