www.christelijkeposters.com

Ben nog niet zolang begonnen met shoppagina maar tot dusver heb ik een uitstekende ervaring gehad. Alles werkt goed, simpele tools en uitleg en niet te vergeten het ziet er allemaal heel goed en... Ben nog niet zolang begonnen met shoppagina maar tot dusver heb ik een uitstekende ervaring gehad. Alles werkt goed, simpele tools en uitleg en niet te vergeten het ziet er allemaal heel goed en professioneel uit! Klanten-service heb ik ook even aan de lijn gehad, duidelijke uitleg en antwoorden ontvangen. Dus alles bij elkaar ben ik tot dusver dik tevreden! 😁👍

Reactie Shoppagina.nl:

Bedankt voor je mooie review, fijn dat je zo tevreden bent! 😁
Het Shoppagina-team

www .lillefeline.nl

Nog in de beginfase van de webshop.maar nu al een heel goed gevoel bij! Fijne klantenservice en gebruiksvriendelijke interface

Trendytextiel.nl

Ik wordt erg blij als ik zie hoe mooi en strak mijn webshop eruit ziet. Precies de professionele uitstraling die ik zoek!

Www. TrafficView Solutions.nl

Mijn klanten beoordelen mijn website van shoppagina als zeer duidelijk en overzichtelijk, verder zijn de mogelijkheden om de website naar eigen hand te zetten super. Vandaar heb ik onlangs een... Mijn klanten beoordelen mijn website van shoppagina als zeer duidelijk en overzichtelijk, verder zijn de mogelijkheden om de website naar eigen hand te zetten super. Vandaar heb ik onlangs een tweede website van shoppagina voor mijn andere bedrijf geopend, deze krijgt binnenkort inhoud.. De telefonische ondersteuning van shoppagina is super... ze luisteren naar je vraag en komen met een duidelijk en helder antwoord en of oplossing ...

www.kijkerwinkel.nl

Zeer tevreden met Shoppagina. Het opzetten van een webwinkel werkt erg eenvoudig. Ook het gebruik van externe koppelingen is kinderspel. Denk aan integratie met Google Adwords, Google Shopping, etc.... Zeer tevreden met Shoppagina. Het opzetten van een webwinkel werkt erg eenvoudig. Ook het gebruik van externe koppelingen is kinderspel. Denk aan integratie met Google Adwords, Google Shopping, etc. Erg fijn in gebruik!

Martijn Minderman

Goede plek voor een webshop.

www.bandanapet.nl

Via Shoppagina kun je eenvoudig en snel een professionele webshop maken! Ook de hulp dmv veel gestelde vragen en vraagbaak is duidelijk en goed bereikbaar.

www.skillsexperience.nl

Ik ben heel tevreden over de geboden service. Ik ga met een collega samenwerken en wij willen allebei kijken of dit samen een succes kan worden. We willen in de herfstvakantie een voetbalevenement... Ik ben heel tevreden over de geboden service. Ik ga met een collega samenwerken en wij willen allebei kijken of dit samen een succes kan worden. We willen in de herfstvakantie een voetbalevenement organiseren vandaar dat we nu een tijdelijke webshop wilden. We hebben weinig ervaring om een webshop in te richten maar zijn blij met het resultaat dankzij de heldere uitleg!

Trail-shop

Zeer goed...je krijgt snel kontakt...alles word duidelijk en rustig uitgelegd....top !

b-shirt.nl

Makkelijk, betrouwbaar