Shoppagina is super, met de handleiding is het een appeltje eitje! Veel handige voorbeeld (afbeelding) uitleg . Ik ben erg tevreden!

Made-for-baby

Super fijne site om een webshop te maken !
Er tervreden met de mogelijkheden en de gemakkelijkheid ervan.

Mijnjutenjuul

Duidelijk,kan hulp vragen, alles onder een dak ?

www.danitoys.nl

Ik ben erg tevreden met shoppagina. In het begin moest ik een klein beetje handigheid krijgen in het menu, maar alles wijzigt zich eigenlijk vanzelf. Met de uitgebreide en duidelijke handleiding... Ik ben erg tevreden met shoppagina. In het begin moest ik een klein beetje handigheid krijgen in het menu, maar alles wijzigt zich eigenlijk vanzelf. Met de uitgebreide en duidelijke handleiding ben ik bezig de laatste puntjes op de i te zetten. De klantenservice heb ik als zeer positief ervaren, mijn vragen hebben ze snel en netjes beantwoord. Met niet al teveel moeite is het mij gelukt om een leuke site te maken, en ik hoop dat shoppagina ook in de toekomst extra functies blijft toevoegen om de steeds verder te groeien.

ToBriCo

Tot nu toe kom ik er niet uit, kan dus ook nog geen eerlijk oordeel geven.
de dikke handleiding zal wel uitkomst brengen, maar zo, zonder die, kom ik er niet uit.

Reactie Shoppagina.nl:

Beste, Vervelend om te lezen dat je er niet uitkomt! Kunnen wij misschien helpen? Je kunt ons op werkdagen van 09:00 tot 17:00 uur telefonisch bereiken via 030-7110340. Mailen kan ook: dit kan... Beste, Vervelend om te lezen dat je er niet uitkomt! Kunnen wij misschien helpen? Je kunt ons op werkdagen van 09:00 tot 17:00 uur telefonisch bereiken via 030-7110340. Mailen kan ook: dit kan via info@shoppagina.nl . Vriendelijke groet, Rob Tooren Shoppagina.nl

www.goedkope-luiertaarten.nl

Zeer tevreden! Fijne software. goede telefonische hulp en niet duur!

www.champagne-moutardier.nl

Zeer fijne persoonlijke hulp aan de telefoon. Makkelijke editor om zelf je website te maken.

Zeer prettig werken, super service

Gereinko.nl

Makkelijk in te stellen webshop met veel mogelijkheden.

chavi mode

Shoppagina vind ik super handig! ik leer er veel van en het is makkelijk om alles zelf in elkaar te zetten. alles staat duidelijk aangegeven en op deze manier kan iedereen het zelf doen!