C.A.J. Stokhof Spanish shop Cosaniki

Sinds de overname slecht

Onze Trouwe Vrienden

Heel slecht. U bent toch overgenomen. Mijn webshop zou gekopieerd worden. Nog steeds geen resultaat. Indien deze week dit nog niet is gebeurd, is het voor ons einde verhaal. Jammer dat ik dit moet... Heel slecht. U bent toch overgenomen. Mijn webshop zou gekopieerd worden. Nog steeds geen resultaat. Indien deze week dit nog niet is gebeurd, is het voor ons einde verhaal. Jammer dat ik dit moet schrijven, maar ook wij moeten vooruit.
Onze Trouwe Vrienden
Nieuwerkerk

Tesla Mat

Makkelijk en snel

isa

Heel slecht met inloggen

Vabrashop/ Vanessa schram

Makkelijk geweldig en enorm fijn

Jan de Bruin / Renzo Hondensnacks / Reptielen-enzo

Snelle communicatie, makkelijk aan te vragen en duidelijk in hoe of wat.

Ron van der Steeg

Voor de starter een prima concept! Er zit heel veel in en het gaat allemaal erg snel als je zaken aan het invoeren bent. Mis wel de mogelijkheid om buiten de webwinkelpagina's aparte pagina's aan te... Voor de starter een prima concept! Er zit heel veel in en het gaat allemaal erg snel als je zaken aan het invoeren bent. Mis wel de mogelijkheid om buiten de webwinkelpagina's aparte pagina's aan te maken waarop je de winkel op een mooie manier kan presenteren voor men naar de webwinkel zelf gaat. Beetje als wordpress en woo commerce. De openingspagina heeft wel een mooie carrousel, maar die is helaas niet mobiel responsief! Kortom, het zit behoorlijk goed in elkaar en de winkel zal ook best goed werken (ben nog niet online), maar er zijn nog verbeterpunten.

RelekoFietsen / www.releko.nl

Shoppagina.nl is prima als je geen ervaring hebt met een webshop bouwen en niet te veel wil uitgeven. Waar nodig wordt je snel en netjes geholpen.

Roland Falke

Klantvriendelijk. Makkelijke beheer omgeving.

Sander Veen

Zeer goed en makkelijk mee te werken