Marc Schoenmakers

Prima werken met shoppagina.

Sasja Prins / Little Princes Design

Superleuk om mee te werken, nog wel even wat uitzoeken, maar met de handleiding is alles goed te vinden.

Jan van Erp

Eenvoudig back office waarin je veel mogelijkheden hebt om de producten aan te prijzen

Ines van Aert

Gemakkelijk & snel een mooie website in elkaar steken.

Koenes kadoshop

Eerst vond ik het erg ingewikkeld. Ik had bijna mijn idee om een schop te beginnen, uit het raam gegooid samen met de laptop. Maar het is mij met wat hulp toch gelukt. En stukje bij beetje begint... Eerst vond ik het erg ingewikkeld. Ik had bijna mijn idee om een schop te beginnen, uit het raam gegooid samen met de laptop. Maar het is mij met wat hulp toch gelukt. En stukje bij beetje begint mijn shop vorm te krijgen.

HW Vriend

Ik ben te kort bij shoppagina om ervaringen te delen, maar tot nu toe uiterst positief

Erwin de Vries

Shoppagina is heel gebruikersvriendelijk en bijna voor iedere leek te begrijpen. Mooie templates, prima navigatie en veel extra features om je webshop compleet te maken.

Filiep Wauters

Alleen maar 5 sterren voor deze firma waar we reeds sedert 2015 mee samenwerken en nu ook terug voor onze nieuwe franse webshop bcosy.fr.

Bcosy.fr

Ook een speciaal woord van dank aan Rob en Niels van de support. Altijd snel te woord en antwoord. vele groeten Filiep

Keetjes

Ruim vier jaar een b2c webshop en nu ook een b2b dankzij de persoonlijke hulp.