Bart van Geldere

Uitstekende dienstverlening, adequaat en snel

simone schuiten poshdogsparadise

Ik heb al jaren min. Webshop bij shoppagiba het is makkelijk zelf te doen en als er toch een probleem zich voordoet is er snel en duidelijk hulp beschikbaar.

Lint en meer

Veel mogelijkheden, supersnelle klantenservice!

R.M.M. Pijnenburg/ Apotheek Noord

Het is snel geregeld om een webshop te maken , alleen kom ik er niet helemaal uit met de handleiding om iets in te stellen waar ik naar verwezen wordt, verder prima

Frank

⭐⭐⭐⭐⭐

Martijn den Besten

Zo snel en gemakkelijk een webshop kunnen maken is bizar! Op maandagochtend 07:30 bedacht dat ik een nieuwe webshop wilde hebben. Ben er een uurtje later voor gaan zitten en aan het einde van de dag... Zo snel en gemakkelijk een webshop kunnen maken is bizar! Op maandagochtend 07:30 bedacht dat ik een nieuwe webshop wilde hebben. Ben er een uurtje later voor gaan zitten en aan het einde van de dag stond ie voor 90%! Dinsdagochtend de verhuizing en betaalmogelijkheden geregeld en om 14:00 was hij is de lucht! Echt helemaal geweldig, en super blij mee!

richard spoel chuccadelica

Zeer goed

Tess Bok

Super! Alles wordt duidelijk aangegeven en uitgelegd. Ook heel goedkoop, dus top!

patrick van Rijsewijk

Goed en duidelijk

Artfans.nl

De klanten service is super, heb ze een aantal keren gebeld en werd altijd meteen geholpen, ben inmiddels met de 2e shop gestart. De webshop admin is ook super, goede koppelingen en heel erg... De klanten service is super, heb ze een aantal keren gebeld en werd altijd meteen geholpen, ben inmiddels met de 2e shop gestart. De webshop admin is ook super, goede koppelingen en heel erg makkelijk om te leren wanneer je de tijd erin steekt! Voor mij de beste van Nederland!