1948 beoordelingen

Beleving
Communicatie

1948 Reviews

Melanie

Super vriendelijk, duidelijk en eerlijk.

Sterke punten:

Super vriendelijk, duidelijk en eerlijk.

Niks!

Nazar

Hele fijne omgang met mensen, hele fijne communicatie en sfeer ook

Hele fijne omgang met mensen, hele fijne communicatie en sfeer ook

Lieve en Lars

Warm welkom, we voelden ons direct op ons gemak. Amber is ontzettend enthousiast en denkt echt mee hoe wij de mooiste foto's konden krijgen.

Precies niks

Jip

Goede service, professioneel. Het was gewoon superleuk om te doen

Goede service, professioneel. Het was gewoon superleuk om te doen

Daphne

Vriendelijk en luisteren naar wat je graag zou willen zien op de foto

Vriendelijk en luisteren naar wat je graag zou willen zien op de foto

Rosalie

Super gezellige en leuke shoot met fotografe Michelle! De foto’s zijn heel mooi geworden!

Sterke punten:

Ontspannen gezellige sfeer en een enthousiaste fotografe!

Niets

Fred

Prima en vakkundige fotoshoot. Enig minpunt: geen visagiste of iets in die geest.

Misschien meer attributen?

Beijlevelt

Wij waren erg tevreden over LIsa, ze kan erg goed met kinderen om gaan en heeft veel geduld, erg vrolijk en heeft leuke ideeen.

Sterke punten:

wij hebben hier niks op aan te merken, ook hebben ze een erg fijne speelhoek waar kindjes lekker kunnen spelen. Dit is erg handig met een peuter.

Anouk

Het was leuk en gezellig, we hebben gelachen

Het was leuk en gezellig, we hebben gelachen

Geen idee?

Carola

Rustig, de tijd nemend en uitdagen om ontspannen op de foto te komen. Wat fijn dat er rustig de tijd genomen wordt om keuze te maken in welke foto wel/niet mee gaat. Zonder druk om iets te moeten... Rustig, de tijd nemend en uitdagen om ontspannen op de foto te komen. Wat fijn dat er rustig de tijd genomen wordt om keuze te maken in welke foto wel/niet mee gaat. Zonder druk om iets te moeten kopen

Niets alles is duidelijk