Fotopresentatie

Iets minder warm

Rachel

Super aardig en professioneel

Sterke punten:

Ik vind het echt helemaal goed zo!

Peter

Heel leuk geholpen door Margo, en onwijs mooie foto's

Niks

Sonia

Hele mooie foto s vriendelijk personeel en lekkere koffie

Sterke punten:

niks ben erg tevreden met de foto s en super vriendelijk personeel top!!!

Matthijs

Hele leuke spontane foto's. Lekker laagdrempelig.

Niks

Amy

Sabine van Zomeren

Niet geweldig, werd weinig geluisterd door fotograaf. Leek erop dat ze vooral baalde dat ze op zondag moest werken. Weinig input of pogingen om het mee leuk te maken voor kleine kinderen. Vrijwel... Niet geweldig, werd weinig geluisterd door fotograaf. Leek erop dat ze vooral baalde dat ze op zondag moest werken. Weinig input of pogingen om het mee leuk te maken voor kleine kinderen. Vrijwel geen gelukte foto's. Wens was mooie familiefoto voor in een ronde lijst. Werden geïnstrueerd om telkens met zijn alle op 1 rij te staan of liggen.(dit past niet in een ronde lijst.) Het zijn echt "tata be like foto's" iedere shoot is voor iedereen hetzelfde.

Sterke punten:

Ze kunnen direct na de shoots een overzichtje laten zien, mits je hier naar vraagt

Enthousiasme vanuit fotograaf en beter luisteren naar wensen ipv het standaard riedeltje.

Pien van Leeuwen

Ik kocht 2 x een giftcard en hoe dit cadeautje bevalt hoort u dus eventueel van de ontvanger. Zelf heb ik een aantal jaren geleden een perfecte ervaring opgedaan in locatie Den Bosch! DUS DEZE... Ik kocht 2 x een giftcard en hoe dit cadeautje bevalt hoort u dus eventueel van de ontvanger. Zelf heb ik een aantal jaren geleden een perfecte ervaring opgedaan in locatie Den Bosch! DUS DEZE FEEDBACK SLAAT OP 1998...

Sterke punten:

De Winterkorting...dat maakt het aantrekkelijk om een giftcard voor onder de kerstboom te kopen....( dit antwoord betreft december 2022)

Helaas bezorgde Tante POS slechts 1 van de 2 bestellingen tot nu toe, dus de 2e komt pas (helaas)na de kerst. Misschien toch 2 orders in dezelfde enveloppe doen???

Renske

Hele leuke, spontane shoot,! Nina had veel creative ideeen, was geduldig en maakte dat we ons op ons gemak voelden

Nint

Het was een onwijs leuke fotoshoot. uitermate genoten met mijn modellen gezin.

Sterke punten:

super gave props erbij! hip!