Fotopresentatie

Kwaliteit en prijs verhouding

Dilara

Mooie foto's

Sterke punten:

Er wordt ook naar onze wensen gevraagd, en zijn geduldig met de honden.

Klasina

Vriendelijk, ontspannen en relaxed

Sterke punten:

Overleggen hoe we het doen en wat we willen. Veel is mogelijk. Echt top.

Maartje de Bijl

Erg tevreden

Sterke punten:

Lieve en geduldige fotografe en komt met leuke suggesties en ideeën voor de foto's.

nvt

Cheyenne Vaesen

Zeer tevreden

Sterke punten:

Zeer vriendelijk personeel goede service betaalbaar zeker een aanrader!! Wij waren in Eindhoven geweest

Geen verbeter punten

Patricia Plettenberg

Cadeaubon besteld op een werkdag voor 16:00, namelijk rond 13:00. Werd een dag later verzonden. Dit staat niet zo beschreven op de website. Op de website staat vermeld dat bestellingen die geplaatst... Cadeaubon besteld op een werkdag voor 16:00, namelijk rond 13:00. Werd een dag later verzonden. Dit staat niet zo beschreven op de website. Op de website staat vermeld dat bestellingen die geplaatst zijn voor 16:00 dezelfde dag nog verzonden worden.

Cadeaubon ontvangen. Er stond niet de juiste fotoshoot vermeld op de cadeaubon. Dit is erg teleurstellend aangezien het een cadeau is.

Sterke punten:

Cadeaubon is makkelijk en snel besteld.

Dezelfde dag verzending (hoe het vermeld staat op de website) waar maken of website aanpassen. De juiste fotoshoot vermelden op de cadeaubon.

Erika Klaassen

Leuke ervaring. Margot heeft goed geluisterd naar onze wensen. Geslaagde shoot.

Marijke

Had cadeaubonnen besteld, verkeerde werden geleverd. Gelijk dag erna gebeld, bleek wel goed in het systeem te staan maar totaal verkeerde bon gestuurd. Zeiden doodleuk dat het wel goed in het... Had cadeaubonnen besteld, verkeerde werden geleverd. Gelijk dag erna gebeld, bleek wel goed in het systeem te staan maar totaal verkeerde bon gestuurd. Zeiden doodleuk dat het wel goed in het systeem staat en dat ik het zo kan gebruiken. Ehm beetje raar om deze verkeerde bon cadeau te doen aan iemand ( tis niet voor niks een cadeaubon ) en erbij te zeggen klopt niet wat erop staat. Zelf moeten vragen om nieuwe bonnen te sturen, hopelijk komen die snel binnen.

Tot nu toe geen.

Betere communicatie, juiste bonnen sturen en anders zelf aanbieden om de juiste te sturen. Klantvriendelijkheid mag beter. Beter naar de klant luisteren.

José Bosma

Gewonnen Foto Shoot 30-8-2023 bij,
Shoots & More in Amersfoort.
Gewonnen Foto Shoot 30-8-2023 bij,
Shoots & More in Amersfoort.
Het kan haast niet mooier. Deze firma met haar leuke manager Caitlin, is ook nog eens gevestigd In de Mooierstraat in Amersfoort. Hoe mooi wil ik het hebben en kan ik het krijgen. Op 24 augustus jl. win ik zomaar een fotoshoot op een kraslot bij de boodschappen in de Deka supermarkt bij mij in Bussum.
Ik wordt hier helemaal blij van, temeer omdat ik mij een professionele auteursfoto wenste voor mijn nog uit te komen gedichtenbundel. Ik ben schrijfster en kan wel een nieuw plaatje van mijn snoet op de achterflap van deze bundel gebruiken. Ik neem contact op met de manager van de studio in Amersfoort en er is meteen een klik. Heel klantvriendelijk staat zij mij te woord en noemt datum, tijd en plek waar deze happening gaat plaats vinden. Nou ik zal er zijn, reken maar van yes! Ik neem een vriendin mee voor nog meer gezelligheid. En samen stappen wij op het juiste tijdstip de leuke studio in.
De deur achter ons dichttrekkend, komen wij in de sfeer van mooie foto’s. Deze dame, maakt waar wat is beloofd. Zij weet mensen helemaal op hun gemak te stellen. Met veel verve, praat zij de opnamen aan elkaar, ik ben heel gehoorzaam en volg haar suggesties braaf op. Zij is er helemaal op gericht mijn wensen te vervullen en ik voel me helemaal als een vis in het water. Het wordt een heel plezierige middag en het resultaat is werkelijk prachtig.
Ik ben heel blij met mijn gewonnen prijs en zeker met Caitlin, die haar vak verstaat en mij kennis laat maken met haar leuke werk. Dat maakt dat je, je op het Shoot moment even een filmster voelt. Dank je wel Caitlin van ‘Shoots en More’ in Amersfoort voor deze leerzame en bijzondere leuke middag en de werkelijk prachtige foto's.
Schrijfster en auteur José Bosma.

Enthousiast, klantvriendelijk, persoonsgericht.

Rosanne

Duur

Fotograaf neemt de tijd.

Erg duur. Had een bon via VakantieVeilingen en dat scheelde. Maar als je 5 online foto’s wil dan betaal je gewoon over de 100,-. En dan ook nog dat de medewerker gezegd dat het inderdaad duur is en... Erg duur. Had een bon via VakantieVeilingen en dat scheelde. Maar als je 5 online foto’s wil dan betaal je gewoon over de 100,-. En dan ook nog dat de medewerker gezegd dat het inderdaad duur is en advies geeft om ze in het klein af te laten drukken en ze ergens anders goedkoper op gewenste maat te laten drukken.