Je aankoop wordt beschermd

Gebruiksvriendelijkheid van de website
8.3/10
Keuze van het aantal stoffen
Voldoende keuzemogelijkheden en opties
Verloop eerste kennismaking en inmeetsessie
9.5/10
Betrouwbaarheid
9.5/10
8.3/10
Ontvangst pakketje met persoonlijk en uniek overhemd op maat
Pasvorm

Chris is een erg enthousiast iemand die volop meedenkt in het ontwerpen van het perfecte overhemd. Het overhemd zelf zit als gegoten en ik ga er zeker meer bijbestellen.

Chris denkt erg mee in het hele proces en dat is prettig indien je voor het eerst een overhemd op maat besteld

De website is redelijk onoverzichtelijk. Verder is slechts een fractie van de stoffen beschikbaar op de website, deze moeten toegevoegd worden om het volle potentieel te behalen

Erik H. Schulz

Afspraken nakomen én goede klachtenafhandeling. Prima

In eerste instantie paste het bestelde overhemd slecht. Na overleg is een met andere maten nieuw shirt gestuurd. Prima.

Peter Bijkerk

Perfect! De maten zijn thuis met zorgvuldigheid opgenomen en na 4 weken heb ik het overhemd prachtig ingepakt ontvangen. Perfecte pasvorm en prachtig afgewerkt. Kortom een aanrader.

Er wordt professioneel en met verstand van zaken gehandeld.

Nog niet alle stoffen staan op de website vermeld, maar daar wordt aan gewerkt is ons verzekerd.

Kwaliteitsbedrijf! Weet waar ze het over hebben (in dit geval overhemden) en dan niet over alleen maar de maten maar ze komen ook met tips als hoe te wassen en te strijken.

Persoonlijke aandacht scoort goed. Bijv. ze sturen na ontvangst een berichtje om te vragen of je tevreden en of niet, etc.

Hun website is nog niet volledig up and running. Bijv. ze missen nog een complete overzicht van de honderden materiaal soorten wat ze aanbieden.

Zeer persoonlijke service waarbij veel tijd is besteed aan mijn wensen en wat het beste bij mij zou passen qua fit en type overhemd.

Persoonlijke service, snel en vakkundig advies.

Menno

Meerdere keren besteld, altijd wel bevallen. Het lastige is dat je met maatwerk werkt, dus als je lichaam groter of kleiner wordt dan zijn je shirts gelijk niet meer te gebruiken, waar je normaal...

Chris is ontzettend klantvriendelijk, altijd open voor contact en reageert heel snel. Shirts zijn mooie kwaliteit.

Op de website een functie waarmee klanten een idee krijgen van hoe hun shirt er ongeveer uitziet op het moment van samenstellen zou heel veel toevoegen. Nu moet je alles zelf inbeelden. Vooral hoe een specifieke stof er op een heel overhemd uitziet is nu niet duidelijk, dit schrikt naar mijn mening wat klanten af die niet zomaar dit geld neer willen leggen voor een gok.

Hoi Menno,

Bedankt voor deze hele mooie ervaring en tips! Hier kunnen wij zeker iets mee ;)

Heel veel draag plezier in jouw SOS overhemden op maat.

Het Shirt On Size team!

Uitstekende service en erg behulpzaam. Beschikken over goede stoffen en een uitgebreide selectie! De pasvorm is ook goed uitgekomen!

Enkele staaltjes, wat het bestellen makkelijker maakt.

De website heeft soms kuren. Volgens mij op de mobiele versie.

Angela

Chris is een uiterst enthousiaste en vriendelijke man, met een goed oog voor pasvorm en detail. Mijn overhemd is helemaal prachtig geworden. Ik heb er meteen nog een besteld!

Persoonlijke aandacht bij het inmeten. Daarna kun je eenvoudig via internet volgende bestellingen ontwerpen.
Ook de aftersales is geweldig.

Stoffen stalen leveren.

Hoi Angela,

Bedankt voor deze mooie review en ervaring. Worden wij ook heel blij van :-)

2 shirts gekocht

goede service, aardig en kundig personeel, goede kwaliteit

Website bijwerken met alle stof keuzes.

Reactie Shirt On Size:

Bedankt voor deze mooie review en tip!

Stralen maar in jouw SOS overhemden op maat :-)

Het Shirt On Size team!

Na het contact te hebben opgenomen met SOS heb ik vrijwel direct een respons terug gekregen voor een meetafapraak.

Genoeg keuzes aan stoffen en kleuren, SOS/Chris denkt echt met je mee...

Snelle service.

Hoe sneller hoe beter betreft het ontvangen van een bestelling

Reactie Shirt On Size:

Bedankt voor deze mooie review en ervaring.

Heel veel draag plezier gewenst! En stralen maar :-)