Eline

Leuk en bedankt.

Marja van

Top

Reactie shampoospecialist.nl:

Dank je wel en hopelijk tot de volgende keer!

Jolanda

Keurig netjes en snel mijn spullen ontvangen

Heel graag gedaan!

Jeanine

Snelle levering, jammer dat de luxe doos waar de producten inzaten volgepakt waren met verzendstikkers en plakband ipv even een kartonnen pakpapier erom heen,dan had je een mooie stevigr luxe... Snelle levering, jammer dat de luxe doos waar de producten inzaten volgepakt waren met verzendstikkers en plakband ipv even een kartonnen pakpapier erom heen,dan had je een mooie stevigr luxe bewaardoos overgehouden nu kon je het niet meer cadeau geven

Reactie shampoospecialist.nl:

Beste Jeanine, zoals al eerder gemaild hebben wij (nog) geen cadeau service en handelen wij alle bestellingen snel en op dezelfde manier af. Als je het kado wil geven is ons advies dit te vermelden... Beste Jeanine, zoals al eerder gemaild hebben wij (nog) geen cadeau service en handelen wij alle bestellingen snel en op dezelfde manier af. Als je het kado wil geven is ons advies dit te vermelden onder opmerkingen zodat wij kunnen proberen de bestelling mooi in te pakken (zonder extra kosten maar alleen als we mooie dozen beschikbaar hebben). Bedankt voor je feedback alleen jammer voor onze review score.

Yentl

Perfect! Snelle en goede levering zoals beloofd.

Ellen

Geweldige prijs en snelle levering!

Anne

Hele goede service. Door mijn fout perongeluk twee keer een bestelling geplaatst en dus twee keer verzendkosten. Na een belletje was het meteen geregeld en kreeg ik de verzendkosten terug. Bedankt... Hele goede service. Door mijn fout perongeluk twee keer een bestelling geplaatst en dus twee keer verzendkosten. Na een belletje was het meteen geregeld en kreeg ik de verzendkosten terug. Bedankt voor de goede service!

Heel graag gedaan!

magda

Reactie shampoospecialist.nl:

Hi Magda, bedankt voor je reactie. Zou je ons willen tippen wat we nog beter kunnen doen zodat we een hoger oordeel krijgen van je?

Natascha

Helemaal top!