Hoe zou u de producten van Sfeervol Buitenleven omschrijven?
Op welke manier bent u geholpen door het personeel?
Hoe is de informatievoorziening op de website?
Wat vindt u van de reactiesnelheid van Sfeervol Buitenleven?
Wat vindt u van de prijs/kwaliteit verhouding van de producten van Sfeervol Buitenleven?
7.8/10

Max Kuijpers

Prettig, accuraat, kwaliteit

Waarom heeft u uiteindelijk voor Sfeervol Buitenleven gekozen en niet voor een ander bedrijf?

bekend met dit bedrijf en ze staan goed aangeschreven in de regio.

Noem een sterk punt van Sfeervol Buitenleven

Snelle service, duidelijk, afspraken worden nagekomen.

Onder de kersenboom

Het bedrijf c.q. de medewerkers zijn zeer toegankelijk, er is snel duidelijkheid over materiaalkeuzes en prijsstellingen en ze voeren uit wat is afgesproken. Dus: toegankelijk, duidelijk, betrouwbaar.

Vanwege punt 1 bovenaan en vanwege goede samenwerking met andere leveranciers.

Makkelijk aanspreekbaar

Gezinshuis "Het Baken"

Mensen van verkoop t/m uitvoering werken met dezelfde service norm en oplossingsgericht naar de klant toe. Deze is zeer goed en geeft voor mij als klant veel vertrouwen en positieve beleving van...

Door de prettige ongedwongen benadering en meedenken uitvoering en budget

Zie bij andere punten

N.F.Ali

Vertrouwbare, profitioneel, flexibel

Dichterbij

pelzer

Goed degelijk betrouwbaar

Bedrijf kwam goed over bij ons

Goede service

Gert van Alst

Super, correct en proffesioneel.

De persoonlijke benadering.

Aandacht

R.M.J. Gerrits

Kwaliteit, klantvriendelijk, betrouwbaar

Prima eerste gesprek, meedenkend, helder in prijs, duidelijke afspraken, goede samenwerking tussen hun en ons (klant)

Noem een sterk punt van Sfeervol Buitenleven

Het gevoel dat je als klant behandeld wordt, zowel aan de balie, als per telefoon/email

Raimond Toussaint

Goed, vakkundig, vriendelijk

Werd meteen goed geholpen en serieus genomen ondanks ik alleen binnen kwam en ik gewoon in mijn werk kleding kwam, en dat is bij andere wel anders

Noem een sterk punt van Sfeervol Buitenleven

Dat jullie het verschil laten zien van product en niet alleen het duurste

Goed mooi veilig

Omdat ik het een goed bedrijf vind en ze doen wat ze beloven

Goed bedrijf

miper

Degelijke indruk

Lokale leverancier, verwacht goede service.

Goede ontvangst, mooie gespreksruimte