Hoe zou u de producten van Sfeervol Buitenleven omschrijven?
Op welke manier bent u geholpen door het personeel?
Hoe is de informatievoorziening op de website?
Wat vindt u van de reactiesnelheid van Sfeervol Buitenleven?
Wat vindt u van de prijs/kwaliteit verhouding van de producten van Sfeervol Buitenleven?
7.8/10

Aardige en enthousiaste medewerkers met kennis van zaken. Vragen werden snel beantwoord, zowel telefonisch als per mail.

Wim Dammers Hoveniersbedrijf

Mijn ervaring met dit bedrijf is dat ze goede kwaliteit leveren voor een redelijke prijs. Verder wordt er goed overlegt met mij over de aflevering/plaatsing of eventuele vragen. Ik zou zeggen ga zo... Mijn ervaring met dit bedrijf is dat ze goede kwaliteit leveren voor een redelijke prijs. Verder wordt er goed overlegt met mij over de aflevering/plaatsing of eventuele vragen. Ik zou zeggen ga zo door.

Noem een sterk punt van Sfeervol Buitenleven

Misschien even de rechtstreekse bestellingen nakijken voor evt. beschadigingen of slecht verpakte onderdelen.
Showtuin/kantoortuin suggestie : Vraag in de winter eens wat hulp van de...
Showtuin/kantoortuin suggestie : Vraag in de winter eens wat hulp van de hoveniers uit de regio

Brugman

Levering eikenhouten open veldschuur/zithoek

Noem een sterk punt van Sfeervol Buitenleven

Toeleverancier mede "verantwoordelijk" maken voor eindresultaat.

MJH van de Ween

Bouwen overkapping en Tuinhek prima. Daarna lekkage en de monteur komt met een dikke zwarte spuit en smeert alles dicht. Is gemaakt!! Neen dus, meermaals gezien en bekeken. Het laatst kwam meneer... Bouwen overkapping en Tuinhek prima. Daarna lekkage en de monteur komt met een dikke zwarte spuit en smeert alles dicht. Is gemaakt!! Neen dus, meermaals gezien en bekeken. Het laatst kwam meneer Schaap. Rustig zoekende naar lekkage en een paar lappen bevestigd. Dicht.

Noem een sterk punt van Sfeervol Buitenleven

niet alles is te kitten!

ZEER PRETTIG

GA ZO DOOR

Snelle reactie en service!