Hoe zou u de producten van Sfeervol Buitenleven omschrijven?
Op welke manier bent u geholpen door het personeel?
Hoe is de informatievoorziening op de website?
Wat vindt u van de reactiesnelheid van Sfeervol Buitenleven?
Wat vindt u van de prijs/kwaliteit verhouding van de producten van Sfeervol Buitenleven?
7.8/10

Fam witjes

Fijne samenwerking, Duidelijk, flexibel

Waarom heeft u uiteindelijk voor Sfeervol Buitenleven gekozen en niet voor een ander bedrijf?

Fijne samenwerking
Flexibel
Prima prijs kwaliteitverhouding
Vertrouwen

Zoals benoemd
Wij hebben de geplaatste overkapping zelf afgewerkt
Deze is deels klaar, zodra gereed, zullen we foto's maken en jullie toesturen
Het is een fantastische aanwinst...
Zoals benoemd
Wij hebben de geplaatste overkapping zelf afgewerkt
Deze is deels klaar, zodra gereed, zullen we foto's maken en jullie toesturen
Het is een fantastische aanwinst voor ons huis geworden, dankjewel

monpj

Afspraak Advies Vriendelijk

Er was een soort gelijk overkapping al geplaatst door Sfeervol Buitenleven. Hier mochten we komen kijken en deze klanten waren erg enthousiast over sfeervol buitenleven. Qua prijs maakte het niet... Er was een soort gelijk overkapping al geplaatst door Sfeervol Buitenleven. Hier mochten we komen kijken en deze klanten waren erg enthousiast over sfeervol buitenleven. Qua prijs maakte het niet veel uit met een andere offerte.

Noem een sterk punt van Sfeervol Buitenleven

Service is erg goed te noemen. Helaas was er een kabel van de verlichting niet juist vastgemaakt maar alles is naar tevredenheid opgelost.

Paul van Zutphen

Professioneel
persoonlijk
Praktisch

Duidelijke beeldvorming vooraf door situatie schets. Mooie afwerking

Noem een sterk punt van Sfeervol Buitenleven

Meedenken met behoeften van klant

Max Kuijpers

Prettig, accuraat, kwaliteit

bekend met dit bedrijf en ze staan goed aangeschreven in de regio.

Noem een sterk punt van Sfeervol Buitenleven

Snelle service, duidelijk, afspraken worden nagekomen.

Onder de kersenboom

Het bedrijf c.q. de medewerkers zijn zeer toegankelijk, er is snel duidelijkheid over materiaalkeuzes en prijsstellingen en ze voeren uit wat is afgesproken. Dus: toegankelijk, duidelijk, betrouwbaar.

Vanwege punt 1 bovenaan en vanwege goede samenwerking met andere leveranciers.

Makkelijk aanspreekbaar

Gezinshuis "Het Baken"

Mensen van verkoop t/m uitvoering werken met dezelfde service norm en oplossingsgericht naar de klant toe. Deze is zeer goed en geeft voor mij als klant veel vertrouwen en positieve beleving van... Mensen van verkoop t/m uitvoering werken met dezelfde service norm en oplossingsgericht naar de klant toe. Deze is zeer goed en geeft voor mij als klant veel vertrouwen en positieve beleving van jullie bedrijf. Afspraken worden nagekomen en de after sale is prima verzorgt.

1 oplossinggerichtheid
2 goede klantbeleving
3 integraal (verkoop en uitvoering)

Door de prettige ongedwongen benadering en meedenken uitvoering en budget

Zie bij andere punten

N.F.Ali

Vertrouwbare, profitioneel, flexibel

Dichterbij

pelzer

Goed degelijk betrouwbaar

Bedrijf kwam goed over bij ons

Goede service

Gert van Alst

Super, correct en proffesioneel.

De persoonlijke benadering.

Aandacht

R.M.J. Gerrits

Kwaliteit, klantvriendelijk, betrouwbaar

Prima eerste gesprek, meedenkend, helder in prijs, duidelijke afspraken, goede samenwerking tussen hun en ons (klant)

Noem een sterk punt van Sfeervol Buitenleven

Het gevoel dat je als klant behandeld wordt, zowel aan de balie, als per telefoon/email