customer

Snelle levering, tracking informatie goed, netjes verpakt.

customer Christine Rebello

Fantastische dienstverlening en prachtige producten!

customer

Goed geprijsd, snel verstuurd. Was een breekbaar artikel en was goed verpakt

customer

Heel vriendelijk en snel geholpen met betrekking tot een product wat stuk was.

customer

Goed bedrijf,leverd en reageerd snel

customer

Gewenst artikel was oorspronkelijk niet voorradig; melding gekregen toen dit opnieuw bestelbaar was daarna vlotte levering.

Lisette

Dit bedrijf geeft fantastische service. Nadat ik een product (via Bol.com) had besteld, bleek een paar dagen daarna de prijs van het product veel lager. Na contact met Sfeervoorjou uitstekende... Dit bedrijf geeft fantastische service. Nadat ik een product (via Bol.com) had besteld, bleek een paar dagen daarna de prijs van het product veel lager. Na contact met Sfeervoorjou uitstekende oplossing gevonden om het verschil te compenseren.

Beschrijf uw ervaring in een regel

Fantastische service

Sven

De kleur van de bestelde Casa Vivante Lomar vaas 'zilver' lijkt in de verste verte niet op de kleur die de productfoto's weergeven. De vaas is hoofdzakelijk grijs, en het lijkt wel of er alleen... De kleur van de bestelde Casa Vivante Lomar vaas 'zilver' lijkt in de verste verte niet op de kleur die de productfoto's weergeven. De vaas is hoofdzakelijk grijs, en het lijkt wel of er alleen grondverf op zit. Ik heb de grotere vaas in de kleur 'koper' ook, dus ik weet dat de realiteit minimaal afwijkt van de foto's bij Casa Vivante. Een eigen foto was leuk geweest.

Beschrijf uw ervaring in een regel

Vaas is een maandagmorgen model, niettemin gewoon verstuurd.