Martine Geerts

Duidelijke omschrijving van de producten in de webshop, alles zat goed ingepakt bij levering, ik ben tevreden met mijn aankoop.

Onze bestelde plantenpot kwam gebroken aan. Na een telefoontje is er meteen een nieuwe gestuurd die de dag erna al aankwam. Heel fijn. De verpakking was ook prima in orde.

Kindereropvang Onroerend Goed BV

Service en snelheid is goed

Els

Snelle service, goede communicatie, product (grote vaas) heel netjes en veilig verpakt en net zo mooi als op de foto's.

customer

Mail over nieuwe voorraad, zoals gevraagd. Levertijd correct. Bezorging door UPS wel op tijd maar laat te wensen over. Bezorging tot hoofdentree 55-plus appartementengebouw. 1 tafeltje licht... Mail over nieuwe voorraad, zoals gevraagd. Levertijd correct. Bezorging door UPS wel op tijd maar laat te wensen over. Bezorging tot hoofdentree 55-plus appartementengebouw. 1 tafeltje licht beschadigd.

customer

Heel goed. Complimenten voor de 100% natuurlijke opvulling van de doos, tevens leuk speelgoed voor de kindjes!!!!

customer

Prima webshop alleen de verzending met UPS was vet ruk. Op goede vrijdag hebben ze het pakket direct bij iand in de flat bezorgd zonder eerst bij mij aan te bellen. Geen briefje in de bus en ook in... Prima webshop alleen de verzending met UPS was vet ruk. Op goede vrijdag hebben ze het pakket direct bij iand in de flat bezorgd zonder eerst bij mij aan te bellen. Geen briefje in de bus en ook in de mail geen info op welk van de 73 woningen mijn pakket lag...

customer

Héél positief over de oplossing die jullie hebben aangeboden i.h.k.v. de beschadigde goederen.