Prijsstelling
Onze service

Bram Vrugt

Beste Bram,
Heel erg bedankt voor deze geweldige 10⭐ review. Daar werden wij helemaal blij van. We hopen je snel een keer terug te mogen zien op Sextoyland.nl 🥰
Met vriendelijke...
Beste Bram,
Team Sextoyland ❤

Spontaan laat in de avond wat besteld voor de volgende dag en het kwam, zoals aangegeven, de volgende dag aan. Tegenwoordig lukt het veel bedrijven niet te voldoen aan hun "vandaag besteld, morgen... Spontaan laat in de avond wat besteld voor de volgende dag en het kwam, zoals aangegeven, de volgende dag aan. Tegenwoordig lukt het veel bedrijven niet te voldoen aan hun "vandaag besteld, morgen in huis" belofte, maar sextoyland had geen probleem!

Beste Anoniem,
Wat een mooie 10⭐ review heb je ons gegeven. Vriendelijk bedankt hiervoor en ook voor de mooie woorden daar werden we heel vrolijk van. Zien we je snel een keer terug? 💋
Met...

Robert

Goede en snelle afhandeling

Beste Robert,
Heel erg bedankt voor deze prachtige 10 ⭐ review en we zijn blij om te lezen dat alles goed en snel is afgehandeld met je bestelling. Hopelijk tot snel 😍
Met vriendelijke...
Beste Robert,

Ton

Snelle levering en leuke producten

Beste Ton,
Heel erg bedankt voor je geweldige 10⭐ review en wat fijn om te lezen dat je bestelling snel was geleverd en dat je blij was met de producten. Zien we je snel een keer terug?...
Beste Ton,
Heel erg bedankt voor je geweldige 10⭐ review en wat fijn om te lezen dat je bestelling snel was geleverd en dat je blij was met de producten. Zien we je snel een keer terug? 😍

R Fopma

Netjes en komt afspraken na

Beste R,
Vriendelijk bedankt voor je geweldige review en de mooie woorden. 😍 Daar werden we super blij van.

N Oostveen

Een duidelijke website, snelle levering, goede producten. Het gehele bestelproces was zeer goed bevallen. Tevens een groot aanbod aan verschillende producten maakt de winkel top!

Beste N,
Heel erg bedankt voor de mooie 10⭐ review en de positieve feedback over de bestelling. Zien we je snel een keer terug?🥰

Goede webshop

Beste Anoniem,
Heel erg bedankt voor je mooie 10⭐ review. Hier werden wij heel vrolijk van. Zien we je snel een keer terug?

S S

Super!

Beste S S,
Wat een geweldige review heb je ons gegeven. Heel erg bedankt. Zien we je snel een keer terug? 😍

Luc van Campfort

Zeer goed

Beste Luc,
Heel erg bedankt voor je mooie 10⭐ review daar werden we super vrolijk van. hopelijk zien we je snel terug.

Franklin van der Zande

Erg tevreden over de service.
Erg tevreden over de service.
Mijn bestelling was niet aangekomen, heb een mailtje verzonden met de vraag waar mijn bestelling bleef, het antwoord helaas in de spam-box beland, na een tweede mailtje kreeg ik een telefoontje.
Kreeg een erg vriendelijke dame te spreken die me super goed geholpen heeft, onderzoek bij PostNL over de zogenaamd bezorgde bestelling bleek lastig te zijn.
Uiteindelijk heeft ze mijn bestelling nogmaals verzonden, het had wat mij betreft niet beter opgelost kunnen worden, ook de manier waarop ze mij te woord gestaan heeft, ik ben blij.
Dit is echt een voorbeeld van een webshop die een probleem naar tevredenheid heeft opgelost.
Ik ben bij deze een fan geworden van deze shop.

Beste Franklin,
Beste Franklin,
Heel erg bedankt voor deze mooie review en de positieve feedback en wat fijn om te horen dat alles netjes is opgelost aangaande jouw bestelling. Hopelijk tot snel op Sextoyland.nl 😍