Prijsstelling
Onze service

Ds

Supersnel en discreet geleverd!

Jack

Goede en snelle levering

Partyboy99

5-sterren

b

Prima webshop met leuk aanbod

Joyce

Wauw!!!! 's ochtends besteld en gekozen voor dezelfde avond in huis. En jawel, rond 21:00 uur stond de postbode al voor me deur!

anoniem

Supersnel in huis

Lindsay Koreman

Kwa anonieme verzending ben ik wel tevreden... maar hoe het afgeschreven wordt van je bank mag ook wel wat meer anoniem.. er zijn mensen die hun rekening laten beheren door instanties en die kunnen... Kwa anonieme verzending ben ik wel tevreden... maar hoe het afgeschreven wordt van je bank mag ook wel wat meer anoniem.. er zijn mensen die hun rekening laten beheren door instanties en die kunnen nu goed goed zien van waar je besteld heb. Dat vind ik wel een beetje jammer

Lovely

Ik had Satisfyer pro3 besteld...vind het zelf een goed product maar niet goed voor mij als mij eerste sextoys....dus verwacht nog meer bestelling van mij want voor de prijzen ia het wel echt een... Ik had Satisfyer pro3 besteld...vind het zelf een goed product maar niet goed voor mij als mij eerste sextoys....dus verwacht nog meer bestelling van mij want voor de prijzen ia het wel echt een aanrader.

JM Bouhof

Prima service, snel geleverd.