Prijsstelling
Onze service

Tanja Lochthofen

Verrast door de goede prijs kwaliteit verhouding.
Snel geleverd.
Dus bestel er zeker weer.

Beste Tanja,
Beste Tanja,
Heer erg bedankt voor je geweldige 10⭐ review en de mooie complimenten! 🤩 En wat leuk om te lezen dat we je zeker nog een keer terug zullen zien. Tot snel bij Sextoyland.nl.

D.

Top bedrijf, discreet en snel

Beste D,
Heel erg bedankt voor je super 10⭐ review. Daar worden wij bij Sextoyland.nl altijd heel blij van. Hopelijk zien we je snel een keer terug.
Team...
Beste D,

Rachel Doorson

Was super snel mijn levering en ben tevreden met mijn Toy

Beste Rachel,
Wat fijn om te lezen dat je tevreden bent met je toy. 🤩 Hopelijk heb je er veel plezier van en zien we je snel een keer terug.

Cathy Verhasselt

Leuke setjes

Beste Cathy,
Super bedankt voor de mooie review en fijn om te lezen dat je zo tevreden bent met je setjes. 🥰 Hopelijk zien we je snel een keer terug.
Team...
Beste Cathy,

Benito Derks

Goed voor elkaar

Beste Benito,
Heel erg bedankt voor je mooie review en we hopen je natuurlijk snel eens een keer terug te zien. 🥰

T.R. Verdier

De eerste keer is goed bevallen.

Beste T.R,
Heel erg bedankt voor je toffe review. Natuurlijk hopen we dat ook alle volgende keren goed gaan bevallen. 😉

Henk

Eerste keer dat ik een bestelling heb gedaan maar alles is perfect gegaan

Beste Henk,
Wat fijn om te lezen dat alles perfect is gegaan met jouw bestelling. Graag zien we je snel een keer terug. 🥰

Tim Tol

Snel en goed zoals altijd.

Beste Tim,
Heel erg bedankt voor je mooie 10⭐ review. Daar waren we heel erg blij mee. Zien we je snel een keer terug op Sextoyland.nl?

Cora Valk

Snel en nette levering

Beste Cora,
Super bedankt voor jouw geweldige 10⭐ review. Hier worden we altijd heel blij van. Kom je snel een keertje weer?