Prijsstelling
Onze service

Arjan Strijker

Uitstekende ervaring, alles netjes op tijd, discreet & volledig geleverd

Beste Arjan,
Super bedankt voor deze geweldige 10⭐ review en de mooie complimenten. Dar worden wij heel vrolijk van. We hopen je snel een keer terug te zien. 🙌
Met vriendelijke...
Beste Arjan,

MICHEL. VAN OPALPHEN

GOED

Beste Michel,
Super bedankt voor je geweldige review! Hier werden we heel blij van. 🥰 Zien we je snel een keer terug?

Koos Plugge

Beste Koos,
Wat fijn dat je de ervaring met ons bedrijf als prima beschouwd. Daar doen we het allemaal voor. We hopen je dan ook snel weer een keer terug te zien. 🥰
Met vriendelijke...
Beste Koos,

Geert de Witte

Goeie ervaring correct

Beste Geert,
Heel erg bedankt voor de mooie woorden en de geweldige review. Wij hopen je snel een keer terug te zien. 🙌

R A De jong

Goed en snelle levering

Beste R A,
Heel erg bedankt voor je mooie 10⭐ review. Daar worden we heel blij van.
Team Sextoyland❤

Jammes

Beste Jammes,
Heel erg bedankt voor je geweldige review. Dat waarderen wij heel erg. We hopen je snel een keer terug te zien. 🥰

H Mudde

Bedrijkf prima

Gerard

Super, makkelijk besteld en snel en discreet geleverd

Beste Gerard,
Heel erg bedankt voor deze geweldige 10⭐ review. Dat maakt ons helemaal vrolijk vandaag. Graag zien we je snel een keer terug.

A Mulder

Echt super hoor en inderdaad wat en online gemak maar ook super vriendelijk en behulpzaam in de winkel in Emmen ??

Beste A Mulder,
Beste A Mulder,
Geweldig bedankt voor deze mooie 10 review en de mooie woorden. We waarderen het enorm dat je de tijd hebt willen nemen voor het schrijven ervan. 🥰 We zien je dan ook graag weer eens terug op Sextoyland.nl

Andre van Zuylen

Correct, accuraat en snel

Beste Andre,
Vriendelijk bedankt voor je mooie review. we zien je graag terug bij Sextoyland.nl. 🤩