Prijsstelling

Klant

Zeer slecht

Beste,
Bedankt voor uw review.
Het gaat in dit geval om een retourzending waarbij u aangaf dat het product niet zou werken.
Wij hebben de retourzending ontvangen en in behandeling...
Beste,
Bedankt voor uw review.
Wij hebben de retourzending ontvangen en in behandeling genomen waaruit bleek dat het product uitstekend werkt. Hiervan hebben wij u op de hoogte gesteld per email met een filmpje bijgesloten waarop te zien is dat het product gewoon werkt. Helaas hebben wij niets meer van u mogen vernemen.
Hopelijk kunnen wij alsnog met u in contact komen.
Team Sextoyland

rikko scherff

Goede, snelle levering.

Jojo

Ruim aanbod en prima prijzen, maar retourneren is voor eigen rekening. Dit stond in eerste instantie niet (meer) op de website, dus dit kwam voor mij als onaangename verrassing. Klantenservice nam... Ruim aanbod en prima prijzen, maar retourneren is voor eigen rekening. Dit stond in eerste instantie niet (meer) op de website, dus dit kwam voor mij als onaangename verrassing. Klantenservice nam contact op om o.a. dit te bespreken, de rest van het retourneerproces (zelf retourformulier uitprinten, want voor mensen zonder printer best genant kan uitpakken) werd ook besproken. Er is inmiddels wel een neutraler formulier beschikbaar indien buitenshuis geprint moet worden en in de eerste alinea wordt nu (weer) vermeld dat de retourkosten voor de klant zijn.

Ik blijf erbij dat ik liever bij de concurrent koop als de retourkosten daar gratis zijn, want je betaalt zowat de helft aan verzendkosten als je een kleine bestelling van €25 plaatst en een item voldoet niet aan de verwachting of lingerie zou niet passen (€5 verzending bij de bestelling en €7 terug maakt €12). Natuurlijk kun je wel langskomen in de winkel, maar die ligt niet voor iedereen bepaald in de buurt. Als je zeker weet dat je een item koopt dat aan de verwachting voldoet of past, is het geen probleem, bestelling plaatsen is een eitje. Maar in het geval dat het niet zo is en er iets terug zou moeten, is het mij persoonlijk teveel gedoe.

Het telefonisch contact dat ik had was prima, medewerker was vriendelijk en begripvol en dacht mee in oplossingen.

S. van Rossum

Snelle levering, service is prima, leuke assortiment.

Reactie Sextoyland.nl:

Dankjewel voor het achterlaten van deze beoordeling en de complimenten🤩

Leon Bruinink

Mooie dildo

Hartelijk dank voor het plaatsen van deze 5* review🤩
Veel plezier van de aankoop en graag tot een volgende keer !

marcia salomez

Je bestelling komt heel vlot gelevert
daarvoor dank

Patricia Derksen

Altijd spannend om hier te shoppen

Chris

Prima en snel!

Reactie Sextoyland.nl:

Bedankt Chris voor het achterlaten van deze beoordeling en de complimenten🍀

Jp

Bedankt JP voor deze 5* beoordeling! Hier worden wij heel blij van 🤩