Prijsstelling
Onze service

Rachel Doorson

Was super snel mijn levering en ben tevreden met mijn Toy

Beste Rachel,
Wat fijn om te lezen dat je tevreden bent met je toy. 🤩 Hopelijk heb je er veel plezier van en zien we je snel een keer terug.

Cathy Verhasselt

Leuke setjes

Beste Cathy,
Super bedankt voor de mooie review en fijn om te lezen dat je zo tevreden bent met je setjes. 🥰 Hopelijk zien we je snel een keer terug.
Team...
Beste Cathy,

Benito Derks

Goed voor elkaar

Beste Benito,
Heel erg bedankt voor je mooie review en we hopen je natuurlijk snel eens een keer terug te zien. 🥰

T.R. Verdier

De eerste keer is goed bevallen.

Beste T.R,
Heel erg bedankt voor je toffe review. Natuurlijk hopen we dat ook alle volgende keren goed gaan bevallen. 😉

Henk

Eerste keer dat ik een bestelling heb gedaan maar alles is perfect gegaan

Beste Henk,
Wat fijn om te lezen dat alles perfect is gegaan met jouw bestelling. Graag zien we je snel een keer terug. 🥰

Tim Tol

Snel en goed zoals altijd.

Beste Tim,
Heel erg bedankt voor je mooie 10⭐ review. Daar waren we heel erg blij mee. Zien we je snel een keer terug op Sextoyland.nl?

Cora Valk

Snel en nette levering

Beste Cora,
Super bedankt voor jouw geweldige 10⭐ review. Hier worden we altijd heel blij van. Kom je snel een keertje weer?

HENDRIK JP VAN ANDEL

Beetje lastig te beoordelen want ik ben pas klant geworden. Dit was de 1ste bestelling. Maar de 1ste indruk is positief! Voor de toekomst moet ik het afwachten.

Beste Hendrik,
Heel erg bedankt voor het schrijven van deze review. We hopen natuurlijk dat je positief blijft en nog vaak bij ons terug zal komen om gezellig te shoppen. 🥰
Met vriendelijke...
Beste Hendrik,

Siemon de Jong

Goed, vertrouwd en discreet

Beste Siemon,
Super bedankt voor je geweldige review en je lieve complimenten. We hopen dat je snel een keer terug komt om te shoppen. 🥰

Tommy Callens

Oplichters