Heeft u de glaszetter als deskundig en professioneel ervaren en heeft hij u geïnformeerd of alles naar wens was?
Heeft de glaszetter voldoende maatregelen genomen om uw eigendommen te beschermen en heeft hij alles netjes achtergelaten?
Arriveerde onze glaszetter volgens afspraak op tijd?

Daniëlle supusepa

Super service,snel,vriendelijk en schoon achter gelaten. Hoe mooi en goed wil je het hebben.

Nee zeer tevreden

Netheid:goed
Vriendelijkheid: prima

Via gals service

Patrick Wouters

Enorm prettige en snelle service. Telefonisch snel een afspraak kunnen regelen en de monteur die het raam heeft gerepareerd was erg vriendelijk, beantwoorde al mijn vragen en ging goed te werk.... Enorm prettige en snelle service. Telefonisch snel een afspraak kunnen regelen en de monteur die het raam heeft gerepareerd was erg vriendelijk, beantwoorde al mijn vragen en ging goed te werk. Rubbers van het raam bleken versleten te zijn en deze heeft hij gelijk vervangen voor mij. Daarnaast hielden ze een leuke actie waarbij je een goed doel kunt sponsoren als je wint en het enthousiasme hierover vanuit de monteur was erg leuk om te zien.

Nee, ze leverden zelfs extra service dus geen verbeterpunten.

Hoe heeft u Seuren 24-uurs glasservice gevonden?

Via de verzekering bij Reaal.

We werden netjes geholpen

Internet

Onze ervaring met seuren is goed mannen waren netjes optijd en hebben goed z'n werk gedaan

Super goed

Cobussen

Snel opgelost

WoonGenoot

Mevr.de Haas

Ik heb een zeer goede ervaring gehad met Seuren. Correct , vlug, beleeft, goede service, gewoon heel goed.

Nancy

Snel geregeld

Internet en via via

sarina Robert

Snelle service! !

Via Richard (glaszetter ) en via Talis

Anja

De ramen zetter deed het goed niks op aan te merken Mvg anja