Heeft u de glaszetter als deskundig en professioneel ervaren en heeft hij u geĆÆnformeerd of alles naar wens was?
Heeft de glaszetter voldoende maatregelen genomen om uw eigendommen te beschermen en heeft hij alles netjes achtergelaten?
Arriveerde onze glaszetter volgens afspraak op tijd?

Ik werd op de dag van de afspraak bijtijds gebeld dat de betreffende monteur ziek was. Mij werd de keus gelaten of ze een vervanger moesten regelen of dat ik het wou uitstellen. Prettige manier van... Ik werd op de dag van de afspraak bijtijds gebeld dat de betreffende monteur ziek was. Mij werd de keus gelaten of ze een vervanger moesten regelen of dat ik het wou uitstellen. Prettige manier van communiceren. Prima vakman. Dacht aanvankelijk dat hij meer materieel nodig had, maar bleek de ramen toch zonder kraan of steiger te kunnen plaatsen op de tweede verdieping. Ik was wel verbaasd dat de vakman niet even vroeg of ik samen het eindresultaat wilde bekijken. Daardoor werd ook niet gevraagd of alles naar wens was. Ik vond het knap dat de vakman in zijn eentje de klus klaarde.

Toen ik naar de showroom ging duurde het erg lang voor ik geholpen werd. Terwijl degene die me hielp in dezelfde ruimte achter de computer zat. Anderzijds kon ik toen even rondkijken wat deze firma... Toen ik naar de showroom ging duurde het erg lang voor ik geholpen werd. Terwijl degene die me hielp in dezelfde ruimte achter de computer zat. Anderzijds kon ik toen even rondkijken wat deze firma allemaal kon leveren.

Ik reed erlangs.

Peter Willems

Prettige service en de werkvoorbereiding was uitstekend

Bekend omdat het Nijmeegse is

Jaap Rikken

Zeer klantvriendelijk over de telefoon.
Zeer klantvriendelijk over de telefoon.
Ik kon meteen de maten doorgeven van het gesneuvelde glas en Meneer Pieter gaf mij meteen een prijsindicatie die later ook overeen kwam met de daadwerkelijke factuur.

Het glas ff schoonmaken voor vertrek.

Aanbeveling familie.

Cafe Maxim

Goede, snelle service

Internet

Prima service

Hoe heeft u Seuren 24-uurs glasservice gevonden?

Google en kende jullie van de auto's met jullie naam erop

Prima nette afhandeling

Naamsbekendheid en begrip in Nijmegen

Prima. Vriendelijke en vakbekwame glaszetter!

verzekeringswerk

Hofs

Herinnering sturen van de afspraak dag van tevoren.

Bedrijf kende ik al

Uitstekend. Afspraken werden nagekomen. Werk prima uitgevoerd, alles keurig opgeruimd na afloop.

Hoe heeft u Seuren 24-uurs glasservice gevonden?

Is van oudsher een bekende naam in Nijmegen:
Ruit herstellen Seuren bellen....

J.H.Hermens.

Perfect op afspraak, een door seuren fout bemeten raam, binnen kortste tijd gecorrigeerd geleverd, zonder financi"ele gevolgen, alle overige ramen zonder onoverkomelijke problemen, geleverd... Perfect op afspraak, een door seuren fout bemeten raam, binnen kortste tijd gecorrigeerd geleverd, zonder financi"ele gevolgen, alle overige ramen zonder onoverkomelijke problemen, geleverd (bobbeltjes binnen of buiten? ).

Prima.

Houwen zo.

Hoe heeft u Seuren 24-uurs glasservice gevonden?

Kennen van vroeger (stadsboerderij)