Heeft u de glaszetter als deskundig en professioneel ervaren en heeft hij u geïnformeerd of alles naar wens was?
Heeft de glaszetter voldoende maatregelen genomen om uw eigendommen te beschermen en heeft hij alles netjes achtergelaten?
Arriveerde onze glaszetter volgens afspraak op tijd?

Marc

Top! De glaszetter gaf goede tips, was vriendelijk, werkte zorgvuldig en netjes.

het maken van de afspraak kostte wat moeite. De telefoonverbinding viel een keer weg, een keer lang in de wacht, het terugbellen duurde een keer wat langer. Op een ander moment werd ik juist wel... het maken van de afspraak kostte wat moeite. De telefoonverbinding viel een keer weg, een keer lang in de wacht, het terugbellen duurde een keer wat langer. Op een ander moment werd ik juist wel snel teruggebeld. In het algemeen zou het fijn zijn om het maken van een afspraak te verbeteren.

via de opstalverzekering

Jacobs

Afspraak maken ging snel. Glaszetter was veel vroeger dan afgesproken, ik denk dat er ergens een foutje is gemaakt maar was geen probleem! Aardige jongen die de ruit kwam vervangen en heeft net... Afspraak maken ging snel. Glaszetter was veel vroeger dan afgesproken, ik denk dat er ergens een foutje is gemaakt maar was geen probleem! Aardige jongen die de ruit kwam vervangen en heeft net werk geleverd!

Helemaal prima!

Ties

Vlot, gezellig en gewenste kwaliteit!

Was perfect

Goeeed

Frederieke Ubels

Prima service, snel en alles netjes opgeruimd

Ken ik al van vroeger

Schonenberg

Prima ervaring. Erg vriendelijke monteur.

Niet van toepassing.

Via mooiland.

H.J. van der Hoef

Snel en vakkundig

naamsbekendheid

Peter

Dubbelglas vervangen (2 ramen): opgemeten in week 32, plaatsen in week 45 vind ik wel lang duren

sneller leveren

bekend in Nijmegen