Heeft u de glaszetter als deskundig en professioneel ervaren en heeft hij u geïnformeerd of alles naar wens was?
Heeft de glaszetter voldoende maatregelen genomen om uw eigendommen te beschermen en heeft hij alles netjes achtergelaten?
Arriveerde onze glaszetter volgens afspraak op tijd?

J. Voncken

Na telefonisch contact werdt de noodruit heel snel geplaatst. Zelfde dag nog terug gebeld wanneer de nieuwe ruit geplaats zou worden

Monteur belde van te voren dat hij eraan kwam. Nieuwe...

Monteur belde van te voren dat hij eraan kwam. Nieuwe ruit is netjes gezet. Vriendelijke monteur

Ga zo door

Heel goed.

Nee

Via woningcorporatie

Nicole Zant

Zeer vriendelijke en professionele vakmensen.

Geen verbeter punten alles was naar wens

Hoe heeft u Seuren 24-uurs glasservice gevonden?

Topservice en zeer vriendelijke glaszetters. Een aanrader.

Jansen

Nette en goede service.

Woningbouw

Jennifer

Super fijn dat het zo snel geplaatst kon worden, mannen hebben hard gewerkt en waren super vriendelijk/sociaal. Top!

Verzekering maatschappij

Paul Jansen

In 1 woord: Top!👌

Geen, alles verliep naar wens!

Hoe heeft u Seuren 24-uurs glasservice gevonden?

Alom bekend in Nijmegen, en de verzekering heeft het via glasservice, en glasservice via Seuren geregeld.

Bob scholten

Probeerde het eerst zelf te doen. Maar verkeerd gemeten en ruit kapot gemaakt 🙁. Toch maar laten plaatsen. Prima geholpen in 1 dag meten en plaatsen. Vind €180 wel duur als €40 voor het glas is.... Probeerde het eerst zelf te doen. Maar verkeerd gemeten en ruit kapot gemaakt 🙁. Toch maar laten plaatsen. Prima geholpen in 1 dag meten en plaatsen. Vind €180 wel duur als €40 voor het glas is. Wel weer prima dat de door mij kapot gemaakte ruit gratis is vervangen.

Hoe heeft u Seuren 24-uurs glasservice gevonden?

Goed geholpen. Enig puntje van kritiek is dat ik vrijdag heb gebeld voor een afspraak en dat ik de donderdag daarna pas ben gebeld voor het bepalen van een datum.

N

Uur te vroeg. Maar in zijn planning stond 13 uur.

Hoe heeft u Seuren 24-uurs glasservice gevonden?

3de keer bij ons ( dit adres)

Lydia Ritawaemahu

Mensen die hun vak verstaat en correct werkt.

n.v.t.

via de Talis wooncorporatie