Reviews

8.2 / 10
4460 beoordelingen
Schrijf beoordeling

90% van de klanten beveelt dit bedrijf aan.

Reactiesnelheid
8/10
Info over verloop order
8/10
Snelheid levering
8.2/10
Bestelgemak
8.6/10
Klantvriendelijkheid
8.2/10
Informatie op de website
8.2/10
After sales
7.8/10

4460 Reviews

Siri

5/10

Goed aanbod, lange levertijd

Sterke punten

Goed aanbod

Verbeterpunten of tips

9 dagen tussen bestelling en levering is niet meer van deze tijd.


groep paars Elzenhoek

1/10

Nog steeds niet aangekomen!!!!!

Verbeterpunten of tips

Ons pakket is nog niet aangekomen!!! 2 weken geleden besteld!!! Krijgen geen reactie wanneer we mailen!!! Zou eindelijk dinsdag geleverd worden, krijgen we woensdagavond pas om 10uur bericht dat hij... Ons pakket is nog niet aangekomen!!! 2 weken geleden besteld!!! Krijgen geen reactie wanneer we mailen!!! Zou eindelijk dinsdag geleverd worden, krijgen we woensdagavond pas om 10uur bericht dat hij is vertraagd. Hopelijk komt hij alsnog!!!!

Reactie Senso-Care:

Beste klant,
Excuses voor de vertraging. We zien echter dat de trampoline vandaag is bezorgd. Klopt dat?
Vriendelijke groet,
Senso-Care


alec

7/10

Ja

Sterke punten

ja

Verbeterpunten of tips

ja


M-loezz

10/10

Mooie site. Goede communicatie!!

Sterke punten

Ik stuurde een mail om te vragen waar de bestelling bleef en kreeg per ommegaande antwoord en het was al in de avond. Keurig hoor!


Ria

8/10

Mooi en origineel aanbodaanbod


Melanie Schouten

7/10

Goede ervaring, maar soms al misleidende dingen gekocht.

Sterke punten

Zeer leuke spullen voor kinderen met een beperking

Verbeterpunten of tips

Producten vallen veel kleiner of zwakker uit dan op hoeze op de site staan. Bv. Verzwaarkussen inktvis (niet zwaar en klein)


Sara Weckesser

5/10

Pakketje nog niet ontvangen


Cosemans Rita

7/10

Weinig ervaring ,pakje besteld op 17/11 ,ontvangen op 2/12
Wel hoge verzendingskosten voor iets dat makkelijk in de brievenbus past mits aangepaste verpakking.

Sterke punten

Interessante tools die hulp kunnen bieden bij mensen waar het al eens mis kan lopen!

Verbeterpunten of tips

Ik bestelde snijbord rood- clip met pinnetjes , krijg ik ,na week vertraging dr. post nl. , enkel een clipje ….
Op de website is het niet duidelijk dat deze 2 zaken niet samen horen en aldus...
Ik bestelde snijbord rood- clip met pinnetjes , krijg ik ,na week vertraging dr. post nl. , enkel een clipje ….
Op de website is het niet duidelijk dat deze 2 zaken niet samen horen en aldus apart besteld dienen te worden.
Zal nu het snijbord nabestellen om een compleet cadeautje onder de boom te kunnen leggen!


M.E. Beijes-Boogaard

1/10

Slecht. Nog niets geleverd. Geen idee wanneer ooit wel. Wel al op verzoek de helft betaald. En inmiddels een factuur voor het hele! Bedrag.
Wanneer wordt de bestelling bezirgd? Ik word niet...
Slecht. Nog niets geleverd. Geen idee wanneer ooit wel. Wel al op verzoek de helft betaald. En inmiddels een factuur voor het hele! Bedrag.
Wanneer wordt de bestelling bezirgd? Ik word niet geinformeerd.

Sterke punten

Nog niet gemerkt.

Verbeterpunten of tips

Bij voorbeeld informatie verschaffen.

Reactie Senso-Care:

Geachte mevrouw Beijes,
We hebben uw bestelling op 3 december overgedragen aan PostNL. Als het goed is heeft u hiervan ook een track & trace mail gekregen. Vervelend dat uw bestelling nog...
Geachte mevrouw Beijes,
We hebben uw bestelling op 3 december overgedragen aan PostNL. Als het goed is heeft u hiervan ook een track & trace mail gekregen. Vervelend dat uw bestelling nog niet bezorgd is, waarschijnlijk heeft dit te maken met de grote drukte bij PostNL. We verwachten echter dat PostNL uw bestelling snel zal bezorgen!
Vriendelijke groet,
Senso-Care