Reviews

8.2 / 10
4459 beoordelingen
Schrijf beoordeling

90% van de klanten beveelt dit bedrijf aan.

Reactiesnelheid
8/10
Info over verloop order
8/10
Snelheid levering
8.2/10
Bestelgemak
8.6/10
Klantvriendelijkheid
8.2/10
Informatie op de website
8.2/10
After sales
7.8/10

4459 Reviews

Tine

1/10

Niet echt aangenaam

Sterke punten

assortiment

Verbeterpunten of tips

communicatie


Sharon Noort Korenhof

1/10

1 artikel niet geleverd en geen reactie van Senso-Care

Sterke punten

Kwaliteit product

Verbeterpunten of tips

Het zou bemoedigend werken wanneer een bestelling volledig geleverd wordt en, wanneer dit niet gebeurt, er tenminste vanuit de klantenservice een reactie komt.


Jolien’s Soap Shop

1/10

Slecht. Op 20/12 bestelling geplaatst en tot nu toe (12jan) nog steeds geen reactie na 3x mails te sturen ivm mijn bestelling.

Verbeterpunten of tips

Sneller reageren op vragen betreft wanneer verzenden ed.

Reactie Senso-Care:

Beste,
We hebben op 19 december per mail om een aanbetaling verzocht. Deze hebben we tot op heden nog niet ontvangen en daarom is uw bestelling ook niet verder verwerkt.
Vriendelijke...
Beste,
We hebben op 19 december per mail om een aanbetaling verzocht. Deze hebben we tot op heden nog niet ontvangen en daarom is uw bestelling ook niet verder verwerkt.
Vriendelijke groet,
Senso-Care


Overeem

1/10

Voor school prima, voor mijn persoonlijke bestelling slecht!

Verbeterpunten of tips

Op 20-12-2021 besteld, naar privé-adres met per ongeluk mijn schoolmailadres. Heb op 28-12 gevraagd naar de status van mijn bestelling en uitgelegd dat het een privébestelling was, privé betaald en... Op 20-12-2021 besteld, naar privé-adres met per ongeluk mijn schoolmailadres. Heb op 28-12 gevraagd naar de status van mijn bestelling en uitgelegd dat het een privébestelling was, privé betaald en privé-woonadresadres. Mijn prive=é-mailadres toegevoegd. Daarop helemaal geen reactie gekregen en nog steeds niets ontvangen.

Reactie Senso-Care:

Beste Anita,
Excuses voor de vertraging. De vertraging is echter niet veroorzaakt door het gebruik van je schoolmail. We wachten nog op de levering van een tweetal producten. Door de vakantie en...
Beste Anita,
Excuses voor de vertraging. De vertraging is echter niet veroorzaakt door het gebruik van je schoolmail. We wachten nog op de levering van een tweetal producten. Door de vakantie en lockdown is dat helaas vertraagd. Zodra we de materialen binnen hebben sturen we de bestelling op!
Vriendelijke groet,
Senso-Care


Jaimy Tesser

1/10

Zeer slecht

Sterke punten

Heb mijn bestelling na een week nog niet binnen er word op meerdere emailadres watsup ingesproken voicemail niet gereageerd

Verbeterpunten of tips

Reageer in ieder geval op mensen als het ergens fout gaat


Fleur

2/10

Nog steeds de bestelling niet ontvangen. Track and trace code op 24/12/2021 gekregen. PostNL meldt dat de producten nog steeds niet in het sorteercentrum zijn aangekomen. Dus nog steeds wachtende…... Nog steeds de bestelling niet ontvangen. Track and trace code op 24/12/2021 gekregen. PostNL meldt dat de producten nog steeds niet in het sorteercentrum zijn aangekomen. Dus nog steeds wachtende… Geen reacties op mails die verstuurd zijn naar Senso-Care….

Verbeterpunten of tips

Producten nog niet geleverd. Geen reacties of update.

Reactie Senso-Care:

Beste,
Bestellingen bestemd voor scholen en andere onderwijsgerelateerde organisaties versturen we pas na de kerstvakantie. Uw bestelling is al wel ingepakt en staat klaar om te verzenden, maar...
Beste,
Bestellingen bestemd voor scholen en andere onderwijsgerelateerde organisaties versturen we pas na de kerstvakantie. Uw bestelling is al wel ingepakt en staat klaar om te verzenden, maar zullen we pas na de vakantie fysiek overdragen aan PostNL.
Vriendelijke groet,
Senso-Care


Annemie Vangorp

10/10

Top !

Sterke punten

👍


Jean-paul Van den Beemt

8/10

Gewoon goed

Sterke punten

Kwaliteit,gegarandeerd goede producten

Verbeterpunten of tips

Prijs,niet echt goedkoop;2/3x per jaar vervangen.€30, en dan maal 3 plus bezorg kosten.


Marijke

1/10

Erg slechte service . Product besteld op 24-12-21 zou maandag 27-12-21 komen op het moment dat ik het bestelde. Maar tot opheden niks ontvangen klantenservice onbereikbaar zowel via de mail als... Erg slechte service . Product besteld op 24-12-21 zou maandag 27-12-21 komen op het moment dat ik het bestelde. Maar tot opheden niks ontvangen klantenservice onbereikbaar zowel via de mail als WhatsApp! Zelfs telefonisch niet te bereiken maar wel moeten betalen!

Reactie Senso-Care:

Beste Marijke,
Helaas hebben we door de kerstvakantie en de lockdown te maken met een groot tekort aan personeel. We wachten nog op de levering van de zitbal, maar ook daar hebben we te maken...
Beste Marijke,
Helaas hebben we door de kerstvakantie en de lockdown te maken met een groot tekort aan personeel. We wachten nog op de levering van de zitbal, maar ook daar hebben we te maken met vertragingen door de huidige periode. Zodra we je bestelling kunnen versturen ontvang je een track & trace mail.
Vriendelijke groet,
Senso-Care