Anna

Snelle levering:)
Goede producten

Patricia berwette

Zeer slecht
Pakket moet retour en ze verlangen dat de kosten zelf betaald worden van belgie naar Nederland heel slechte servies

Reactie Senso-Care:

Beste,
Beste,
Hartelijk dank voor uw beoordeling. Zoals u op onze website kunt lezen zijn de kosten voor het retourneren altijd voor rekening van de klant. Terugsturen is immers niet gratis en dat sommige webwinkels dat wel aanbieden betekent niet dat alle webshops die kosten voor hun rekening nemen (en verrekenen in de prijs van de producten). Dat bpost hier een hoge prijs voor rekent klopt en we raden u dan ook aan daar bij bpost een klacht over in te dienen.
Vriendelijke groet,
Senso-Care

Esdege-reigersdaal

Zie sterke punten

Goed te bereiken voor vragen.
Fijn dat je voor een instelling op rekening kan bestellen.

nee

Yin In Yoga

Goede producten en snelle levering.

Ingrid

De bestelling ging erg vlot via de website en in no-time was mijn bestelling thuis. Dank daarvoor.

Snelheid, duidelijkheid, keuze en uitleg van het product.?

Ik kan niets bedenken.

fokje bakker/talant

Positief

snelle service na bezorging correct

nvt

Laura Marcos Carbonell

Very good service and fast delivery. Perfect experience, we will definitely order more products from Senso-Care.

Moniek

Zeer goed

snel en makkelijk

Jolien

Op 9 september een bestelling gedaan. Het is vandaag 22 september en heb nog niets ontvangen. Er wordt ook geen informatie verstrekt over de status van de bestelling.