Curando Oost

Tevreden

Kunnen betalen na levering voor een organisatie als de onze is dit makkelijker dan andere betaalwijze.
Tevreden, een snelle en juiste service.

tevreden

Ergotherapeut Zuidwester

Prima.

SBO Op de tump

Prima, altijd fijne producten en goede levering.

Danny

Snelle service

Snelle service en levertijd!

Wij hebben hier een bijtring besteld. Alleen op de website wordt het niet goed aangegeven voor welke leeftijd deze zijn

Marjolijn Van der Molen

Goede website, duidelijke informatie, snelle levering

W Rutten

Veel goede producten in de webshop. We hebben ze nu in huis een paar dagen en ze bevallen meer dan goed. Snelle reactie op mijn mail dat ik nog iets wilde toevoegen aan de bestelling. Veel goede producten in de webshop. We hebben ze nu in huis een paar dagen en ze bevallen meer dan goed. Snelle reactie op mijn mail dat ik nog iets wilde toevoegen aan de bestelling.
Verzending en info over de status zou beter kunnen, maar was geen ramp. Uit mijn oogpunt als commercieel medewerker zijnde, zou ik het anders doen.

Assortiment is prima. Zelfs met weinig kennis van zaken toch wat nuttigs kunnen bestellen.
Na overleg met ergotherapie gaan we nog wat dingen bestellen voor op school.

Sneller versturen of in ieder geval laten weten dat het zo lang duurt (een week).

M. van Santen

Goede ervaring met deze site

Assortiment en kwaliteit

Brede School Cortemich

Bestelsite niet optimaal in orde en vaag aan telefoon, niet klantvriendelijk, producten wel top!

Goed ingepakt verzonden

Bij bestelling vermelden dat de hele bestelling op voorraad is en wanneer het bestelde te verwachten is. Wij kregen slechts 1 van de 6 dezelfde artikelen geleverd, er werd geen melding geplaatst... Bij bestelling vermelden dat de hele bestelling op voorraad is en wanneer het bestelde te verwachten is. Wij kregen slechts 1 van de 6 dezelfde artikelen geleverd, er werd geen melding geplaatst tijdens het bestellen dat er 5 van dzelfde artikelen niet op voorraad waren, deze hebben we 2 weken erna pas gekregen. Toen we gebeld hebben werd er gezegd dat het 2 tot 3 weken kon duren. Erg jammer als je ervan uit gaat dat je alles binnen 2 dagen nodig hebt.

Peggy

Mooie, overzichtelijke website.
Besteld materiaal is prima.
Levertijd duurde wel wat lang.

Mooi assortiment

Levertermijn kan aan gewerkt worden.