Anouk Bots-Mélotte

Producten die geleverd werden waren in het echt een stuk minder dan ze op de website leken.

groot assortiment

producten komen op website duidelijk anders over dan in de realiteit

NVT

Niet zo'n beste eerste ervaring met Senso-Care!
Bestelling was zo gebeurd, maar het retourneren en geld terug ontvangen gaf nogal problemen en leverde véél irritatie op!

Onderscheidt zich niet van andere leveranciers.

Klantvriendelijker worden en reageren op mail!

Jolanda Bos

De wiebelkussens bevallen goed, echter de TOGU opblaaspomp niet. Pomp arriveerde samen met de kussens, echter bleek de naald kapot in de pomp in te zitten. Mail gestuurd met foto's, geen reactie.... De wiebelkussens bevallen goed, echter de TOGU opblaaspomp niet. Pomp arriveerde samen met de kussens, echter bleek de naald kapot in de pomp in te zitten. Mail gestuurd met foto's, geen reactie. Érg vervelend en getuigd niet van klantvriendelijkheid.

Bestel-/ en betaalgemak

Klachtafhandeling kan een stuk beter! Senso-Care vroeg om foto's na contact te hebben gezocht over kapotte naald van opblaaspomp. Een week later na de contact, nog steeds geen reactie op mail met... Klachtafhandeling kan een stuk beter! Senso-Care vroeg om foto's na contact te hebben gezocht over kapotte naald van opblaaspomp. Een week later na de contact, nog steeds geen reactie op mail met foto's.

Marlijn

Prima service. Werd gebeld om een artikel dat niet tijdig leverbaar was en na informatie over een vervangend product diezelfde dag nog verstuurd

Koninklijk Instituut Woluwe BuBaO

Vlot om te bestellen en betalen, super snel geleverd. Onaangenaam contact via mail nadien.

Leveringstermijn, website is makkelijk in gebruik, producten zijn snel te vinden

Ik had een onaangenaam contact via mail nadien, toen ik melde dat ik een fout had in het facturatieadres en vroeg om dat aan te passen. Ze zijn er hier bij ons op dienst nogal streng op, de gegevens... Ik had een onaangenaam contact via mail nadien, toen ik melde dat ik een fout had in het facturatieadres en vroeg om dat aan te passen. Ze zijn er hier bij ons op dienst nogal streng op, de gegevens moeten helemaal correct vermeld staan. Het ging over twee woorden die moesten worden geschrapt.
Er werd mij gezegd dat die 15 euro zou kosten. Dat vind ik persoonlijk heel veel, zo erg veel tijd kost dit nu ook weer niet. Toen ik antwoorde dat we gezien die hoge kostprijs dan wel intern een creatieve oplossing zouden zoeken, werd er mij spottend geantwoord: 'mag ik een zwarte stift suggereren om de woorden te schrappen'.

Maartje

We hebben een kapotte gripper ontvangen. We hebben een mail hierover gestuurd, maar daar wordt helemaal niet op gereageerd. Gelukkig hadden we 2 grippers besteld, zodat mijn dochter nu niet helemaal... We hebben een kapotte gripper ontvangen. We hebben een mail hierover gestuurd, maar daar wordt helemaal niet op gereageerd. Gelukkig hadden we 2 grippers besteld, zodat mijn dochter nu niet helemaal zonder zit.

Reactie Senso-Care:

Beste Maartje,
Beste Maartje,
Hartelijk dank voor je feedback. Een nieuwe gripper lag al klaar om te versturen, maar is de afgelopen week over het hoofd gezien in de drukte. De nieuwe gripper gaat vandaag op de bus en heb je morgen in huis.
Vriendelijke groet,
Senso-Care

Karin

Fijne webshop, groot assortiment en prima service.

Veel leuke materialen voor kinderen met een beperking, die je ergens anders niet kunt krijgen.

Sint-Gillisschool

Goed assortiment, duidelijke en correcte service.

P.G.

Product voldoet aan verwachtingen en werd snel geleverd.

Jolanda Hoogendoorn

Goede ervaringen