7.8/10

Bezoeker

Heel goed

Problemen met een bestelling heel netjes en snel opgelost!

Liesbeth DS

Product niet geleverd

Producten 10 dagen geleden besteld en betaald en ze zijn nog steeds niet geleverd. Ook op mijn 2 mails heb ik geen antwoord gekregen. Ik ben mijn geld kwijt en krijg geen reactie!

katia

Très bonne expérience

M.T. Schoenmakers

Positief

Goed en groot assortiment

Fievelekwint Floreren

leuke orginele producten.

Tim

Goed product, iets mindere leveringsinformatie

Als een levering vertraagd is vanwege vrije dagen etc, geef dit dan aan op de site of na de bestelling. Zo hoef je niet onnodig lang te wachten. Ik had een bestelling geplaatst op vrijdag 15-4-‘22... Als een levering vertraagd is vanwege vrije dagen etc, geef dit dan aan op de site of na de bestelling. Zo hoef je niet onnodig lang te wachten. Ik had een bestelling geplaatst op vrijdag 15-4-‘22 vroeg in de ochtend. Helaas pas mogen ontvangen op 20-4-‘22, zonder uitleg.

Marieke Luijk / IKC Triade

Snelle levering, goede communicatie.

Snelheid

Theo Groenen

Product zou geleverd worden met batterijen zijn er niet bij.
Product zou geleverd worden met batterijen zijn er niet bij.
Zelf Duracell batterijen eerst D en later C batterijen er in gedaan en het kussen werkt gewoon niet. Ook geen informatie briefje van het product. Van wat of hoe en welke batterijen er in moeten. ZEER SLECHT. EN WELKE BATTERIJEN MOETEN ER IN ( MAAT EN MERK)

Levering

Alles veronder de maat👎👎behalve de levering die was goed.

Reactie Senso-Care:

Beste Theo,
Beste Theo,
Het trilkussen met knopen wordt geleverd zonder batterijen. Het klopt dat in het verleden batterijen mee werden geleverd, maar sinds Brexit is het internationaal vervoeren van batterijen lastiger geworden. Vandaar dat het kussen zonder batterijen wordt geleverd. We hebben dit ook in de beschrijving aangepast. Het type batterij dat er in moet is D.
Vriendelijke groet,
Senso-Care

Katrien Vander Weyden

Jammer

Lange wachttijd (+2w) zonder informatie bij plaatsen order of nadien. Zelfs bij navraag via mail nooit reactie gekregen

Chantal Van Tilburg-Wagemakers

Snelle levering en duidelijke foto's hierdoor kwamen we makkelijk er achter welk hulpmiddel onze zoon bedoelde

Ze leveren snel en hebben goede duidelijke foto's

Naderhand als je geen review plaats blijf je daar herinneringen van krijgen