7.8/10

Libanon Lyceum

Heel goed en snelle levering

Snelle reactie en levering

Ademkracht

Correct bedrijf

Ik kreeg op 30/9 bericht dat het product klaar was voor verzending , maar de track en trace meldde dat het nog niet was aangemeld, het werd pas 5/10 bezorgd. Ook krijg je van Post Nl eindeloos veel... Ik kreeg op 30/9 bericht dat het product klaar was voor verzending , maar de track en trace meldde dat het nog niet was aangemeld, het werd pas 5/10 bezorgd. Ook krijg je van Post Nl eindeloos veel berichtjes en dan komt van jullie ook nog eens een email dat ik niet thuis was en het product op het postkantoor ligt. Dat is goed bedoeld maar wel dubbel op.

Daniëlle Geldof

Nu meerdere keren een bestelling bij Senso-Care besteld. Altijd vlotte levering. Helaas afgelopen keer een verkeerd product ontvangen. Bijna een week per e-mail en telefoon contact geprobeerd te... Nu meerdere keren een bestelling bij Senso-Care besteld. Altijd vlotte levering. Helaas afgelopen keer een verkeerd product ontvangen. Bijna een week per e-mail en telefoon contact geprobeerd te krijgen, maar geen reactie. Aangezien het om een verjaardagscadeau ging was dit best een teleurstelling.
Ook berichten via de site met vragen over een product worden niet beantwoord.

Bereikbaarheid is problematisch

Bart Van Overmeire

Helene Sandifort

Ik vond het niet soepel gelopen,want ik heb lang op het product moeten wachten.Nu is dat op zich niet zo erg alleen laat het de klant wel weten zonder dat ik daar een paar keer om moet vragen

Na behandeling was beter dan daarvoor

Licht mensen optijd in over de bestelling en wachten op een product is niet fijn maar als je ervan weet dan begrijpen mensen dat beter.

Ine

Krijg vraag om producten te beoordelen maar nog steeds niets ontvangen. Na verschillende mails en berichten staat de status nu uiteindelijk sinds vorige donderdag op verzonden maar niets ontvangen.... Krijg vraag om producten te beoordelen maar nog steeds niets ontvangen. Na verschillende mails en berichten staat de status nu uiteindelijk sinds vorige donderdag op verzonden maar niets ontvangen. Momenteel dus helaas negatieve ervaring.

Reageren indien vraag gestuurd wordt naar klantendienst. Track en trace bezorgen bij verzenden producten.

Anoniempje

Alles is vlot verlopen

Ine Mahieu

2 weken geleden bestelling geplaatst. In mijn account staat de bestelling al ruim een week op 'wordt verwerkt'. Bij bestelling werd aangeven dat van één product weinig voorraad was maar dat die bij... 2 weken geleden bestelling geplaatst. In mijn account staat de bestelling al ruim een week op 'wordt verwerkt'. Bij bestelling werd aangeven dat van één product weinig voorraad was maar dat die bij tekort zou worden nagestuurd. Gemaild maar geen reactie. Zoontje heeft hulpmiddelen dringend nodig. Tevreden van assortiment maar met dergelijke service toch grote twijfel of ik in de toekomst opnieuw hier zal bestellen.

Aankoop vanuit België

Bestelling snel ontvangen, maar werkte niet naar behoren. Na 3 maand nog steeds geen terugbetaling en OP GEEN ENKELE MANIER bereikbaar!

Bereikbaarheid, communicatie en reactiesnelheid moeten veel beter!

Pascale Rovers

Helemaal goed