7.8/10

Wees eerlijk!

Reactie Senso-Care:

Beste Emma,
Beste Emma,
Hartelijk dank voor je review, maar we begrijpen je beoordeling niet helemaal. Je schrijft 'Wees eerlijk', maar we kunnen niets terugvinden waaruit zou blijken dat we niet eerlijk zouden zijn geweest. Zou je ons daarom kunnen bellen, zodat we van onze mogelijke fouten kunnen leren?
Vriendelijke groet,
Senso-Care

Dorien bruyndonckx

Fijne producten jammer van de levertijd en communicatie

Betere communicatie en even een berichtje van de langere levering.

Hannie Boon

Wat een attent bedrijf!

Snel en attent optreden bij een vervoersfout, gemaakt door het personeel, van het pakketten ophaal servicepunt.
Senso- Care greep adequaat en snel in waardoor ik mijn pakketje toch nog snel kreeg.
Verder was het formaat doos ook goed aangepast aan de inhoud van het pakket en dus niet een heéééle grote doos met veel plastic en lucht om een heel klein voorwerpje. Fijn voor het milieu.

Fabienne

Niet voor herhaling vatbaar

Sneller leveren en beloftes nakomen

Shaun Vrancken

Toffe website voor professioneel materiaal

cindy egging

Communicatie kan beter

Super fijne producten

Eerlijke levertijden vermelde of op de hoogte gehouden worden zou fijn zijn. Via app en mail gepoogd contact te krijgen maar geen reactie. Uiteindelijk telefonisch contact opgenomen en vriendelijk... Eerlijke levertijden vermelde of op de hoogte gehouden worden zou fijn zijn. Via app en mail gepoogd contact te krijgen maar geen reactie. Uiteindelijk telefonisch contact opgenomen en vriendelijk te woord gestaan.

Sarah Kovalewski

Spijtig genoeg een late levering deze keer, zonder reactie op mail en chat

Veel keuze, uitgebreide informatie

Als het misgaat, even de klant op de hoogte houden ipv in het ongewisse

Mark van Loon

Prima materiaal en snelle levering

Eerlijkheid over voorraad

Kinderdagverblijf

Wat een slechte klantgerichtheid heeft dit bedrijf. wanneer een product kapot gaat binnen een dag, staan ze er niet open voor om je tegemoet te komen, kortom dikke pech. |Wij zullen hier nooit meer... Wat een slechte klantgerichtheid heeft dit bedrijf. wanneer een product kapot gaat binnen een dag, staan ze er niet open voor om je tegemoet te komen, kortom dikke pech. |Wij zullen hier nooit meer iets bestellen.

slechte klantgerichtheid, komen klant niet tegemoet.