7.8/10

Kees Smulders

Matig.

Sneller leveren misschien. Anders niet op de site laten staan.

Inge W

Product en communicatie ok
Leveren kan sneller

Productinformatie klopt
Binnen de 2 dagen reactie op mijn mail.

Levering duurt lang (14 dagen)

Jos Keijl

Mooie producten

Makkelijk bestellen

Laura Vink

Had et iets meer van verwacht

Snel reactie op de mail

Ik had graag gehoord dat de levertijd veel langer was dan op de site aangegeven.

Reactie Senso-Care:

Beste Laura,
Beste Laura,
Hartelijk dank voor je feedback. Omdat we helaas geen levertermijnen kunnen garanderen, staat er nergens op de site een levertijd. We doen ons best om 'voor vijf uur besteld, vandaag verzonden' zoveel mogelijk waar te maken, maar dat lukt niet altijd. Ons assortiment bestaat uit een groot aantal specialistische hulpmiddelen en oefenmaterialen en dan is de levertijd soms wat langer.
Vriendelijke groet,
Senso-Care

Ellen

Matig

Levertijd wasrdelois geen communicatie
Spullen besteld voor mijn emb groep voor sint
Helaas nog niks geleverd dus 5 dec geen cadeautje voor mijn cliënten diep triest
Hoop dat het...
Levertijd wasrdelois geen communicatie
Spullen besteld voor mijn emb groep voor sint
Hoop dat het nog geleverd wordt????😡😡😡

Talententraining

Ruim aanbod, vriendelijke klantenservice, ze willen mee nadenken over hetgeen je zoekt. snelle levering

ruim aanbod, vriendelijke klantenservice, ze willen mee nadenken over hetgeen je zoekt. snelle levering

W.J. Hansen

Bij het niet op voorraad zijnvan een artikel zou het fijn als de besteller daarvan bericht krijgt.

Edith Borsten

Goed assortiment en dito service

Navraag over levering werd zelfs op zondag snel beantwoord

Wilma Twenhaar

Jammer dat de "kussentjes" niet goed vast zitten, vallen eruit en zijn moeilijk weer vast te krijgen.