7.8/10

Lange wachttijd

Keurig ingepakt

In mail stond 6 juni levering, het was pas 9 juni

willeke

De levering was snel, al was de afzender geen seniorenzaak maar iets van slechtzienden.

Nadat het artikel retour was kreeg ik alsnog een betaalverzoek van after-pay en dagen later zelfs nog een factuur, slordig dus!

Truus

6 febr. om 19:35 uur artikel besteld en zaterdag om 10:00 uur in huis. Correspondentie over het pakje was duidelijk. Omdat er geen track and trace is dacht ik dat het de 12e bezorgd zou worden.

Makkelijke zoeken naar een artikel.

Ik heb een account aangemaakt, maar daarmee kan ik niet in de website bekijken wat ik besteld heb. Zou handig zijn als ik mijn bestelde artikelen, een wensenlijstje en betalingen kan bekijken.
Track and Trace is natuurlijk ook handig, maar daar zit misschien een prijskaartje aan.
We waren even niet thuis, dus er lag een briefje dat ik de volgende werkdag (maandag) het pakje bij de Jumbo kon ophalen en dat ik moest tekenen. Maar op het briefje stond niet van wie het pakje was.
Maar zaterdag stond de bezorger voor de deur. Het artikel was verpakt en de naam van een ander bedrijf, namelijk: slechtziend.nl stond op de het doosje. Ik wist natuurlijk wel dat ik een pakje verwachtte.
Ik heb slechtziend.nl bezocht en daar zag ik het artikel dat ik had besteld, maar geen prijs erbij. Dus ik denk dat dat de leverancier van seniorenzaak is. Het zou handig geweest zijn als ook de naam Seniorenzaak op het doosje had gestaan, want ergens dacht ik wel nog 'Ik heb toch niets besteld bij Slechtziend???'
Na 7 februari heb ik geen bericht meer ontvangen van Seniorenzaak, ik dacht dat ze bericht ontvingen als een artikel was afgeleverd en dat ze dan communiceerden met de koper.
Maar alles was wel goed geregeld. Als ik weer eens wat zoek, kijk ik eerst bij Seniorenzaak ;-0

J.Jansen.

Uitstekend

snelreageren/enafhandelen

niet gevonden was eerste kennis making.

Op zich allemaal goed en snel verlopen. Het artikel was niet zo als ik er van verwacht had. Retour gezonden. Staat op de brief nog een adres. Daar heen gezonden. Is het een adres waar jullie allang...

Nee was normaal

Zie bovenste gedeelte

Plezierig

Neen

Neen

D. Looije

Slecht

Zorg voor goede en kostloze retour mogelijkheden.

Reactie Seniorenzaak:

Goedendag,

Bedankt voor uw feedback. Spijtig om te horen dat het niet geheel naar wens is verlopen. Wij versturen onze producten goedkoop naar de klant toe. Vervolgens kunt u het product 14 dagen proberen. Het retourneren van het product is voor uw rekening. Dit is gecommuniceerd via de website. Wij zullen in ieder geval met uw feedback aan de slag.

met vriendelijke groet,
Kees - Team Seniorenzaak

willem van der lans

Zeer goed supper

Elma de Wolf

De 1ste keer iets besteld, heel duidelijke afspraken, website en bezorging

Nog te vroeg

Correct geleverd.

Correct geleverd, transport te volgen.

Na 2 dagen al gebeld of ik al betaald had, te snel.
Toen ik belde nam een dame van een of andere service op met andere naam, kwam niet vertrouwd over.
Kees zonder achternaam, klinkt niet vertrouwelijk.

Weinig achtergrond info of recensies op web, ook niet of er een bezoek gebracht kan worden, mijn twijfel was groot of het bedrijf te vertrouwen was.