Gabby Wijers

Snelle service, vriendelijk en accuraat.

Sandra Verstraten-Ayal

Ik ben een zeer tevreden klant bij IXI Paris CL parfumerie omdat ik altijd goed geholpen ben. De medewerksters zijn behulpzaam en klantvriendelijk.

W.Andriessen

Ik had een fout gemaakt op de comp. direct gemeld en binnen 8 uur was het recht gezet.
Een goede en snelle terugkoppeling.
Top

G. Horsting

Ik heb nog maar kort mijn pas en heb nog weinig ervaring. Ik kon niet goed inloggen en jullie hebben mij goed geholpen met een nieuw wachtwoord.
Met vr, Gr, G.H.

Rj van leliveld

Had eerst pas niet ontvangen .toen liep bet stroef dit is keurig opgelost door medewerkers senioren pas prima bedankt .mvg.Robert

de Rijk

Het welkomstgeschenk is niet bepaald een geschenk.
Ik moet er eerst flink voor in de buidel tasten.
Bovendien kom ik niet op de juiste site dus kan de code niet gebruiken.
Ik heb...

Beste Wim,

Bedankt voor uw reactie op Feedbackcompany. Wat ontzettend jammer dat u ontevreden bent. Ik zie dat u nog geen contact heeft gehad met onze klantenservice. Wij helpen u graag verder! Wij gaan direct even contact opnemen met u om uw probleem te verhelpen.

Wouter
Seniorenvoordeelpas

Janneke

Had moeite met inloggen maar na een belletje hebben ze me uitstekend geholpen!

Con van Kappel

Allereerst lijken mij de vele positieve beoordelingen absoluut fake, door het bedrijf zelf gemaakt hetgeen heel simpel is.
Ik verwijs naar de veel objectievere meldingen van het programma...

Reactie Seniorenvoordeelpas.nl:

Ai, dat is vervelend te horen! Jammer dat u onze organisatie beticht van oplichting. De Seniorenvoordeelpas verschaft haar leden een verassingsgeschenk, in uw geval heb ik het nagekeken en heeft u van ons een juwelencheque tw.v. 100 euro ontvangen. daarnaast een extra geschenk om binnen enkele geselecteerde restaurants uit eten te gaan. Dit was extra bovenop de belofte dat u een geschenk van minimaal 90 euro zou krijgen ( u ontving een juwelencheque van 100 euro). U geeft aan waar alleen dure juwelen gekocht kunnen worden, dat verbaast ons. Op de website staan tientallen producten ook onder de 100 euro waardoor u een gratis juweel aan kunt schaffen en slechts de verzendkosten van uw bestelling dient te voldoen.

Tevens geeft u aan te wachten op een bevestiging van het opzeggen van uw lidmaatschap. Mijn collega heeft u op 22 dec. 16:28 de bevestiging verzonden, nadat u een half uur eerder per e-mail had opgezegd. Wij streven naar een zo snel mogelijke service, 30 minuten, snel genoeg? Indien u om welke reden deze mail over het hoofd gezien heeft, ik stuur hem graag opnieuw naar u toe :) meld u zich gerust bij onze klantenservice.

Graag wil ik alles in het werk stellen u tevreden te maken. Kan ik u helpen bij het gebruiken van d e ruim 200 speciaal voor onze leden geselecteerde online kortingen?

Ook de korting op uw eerdere bestelling ga ik uitzoeken, kunt u de aankoop nota toesturen naar onze klantenservice onder vermelding van 'aankoop schoenen'. Dit pakken we direct voor u op!

Dank!

M. B.

Er wordt een gezondheidscheck geloofd voor de leden en ook een lijst van fysieke bedrijven waar je gebruik zou kunnen maken van je pas. Helaas heeft men tot op heden, nog steeds niet voldaan aan...

Beste Marie,

Bedankt voor uw review. Onze leden ontvangen inderdaad een gezondheidscheck. Alle leden ontvangen in het eerste lidmaatschapsjaar een uitnodiging. Geen zorgen, u komt vanzelf aan de beurt! Wat betreft de lokale winkels. Wist u al dat alle deelnemende lokale winkels staan gepubliceerd op onze website? U vindt ze hier: https://seniorenvoordeelpas.nl/lokaalvoordeel/

Indien u nog verdere vragen heeft kunt u altijd contact op nemen met onze klantenservice. Wij helpen u graag!

Wouter
Seniorenvoordeelpas

Jos Preusting

Wat een verschrikkelijk bedrijf. Ik heb een pas ongevraagd toegestuurd gekregen en na oneindige mailwisseling kan ik er niet van af. Als ze een emailadres te pakken hebben sturen ze gewoon een pas...

Reactie Seniorenvoordeelpas.nl:

Dag Jos, ai. Dat is vervelend! Seniorenvoordeelpas.nl lost altijd alle klachten van leden op Ik zie dat er contact geweest is met onze klantenservice en dat u aangeeft 'zich zelf niet te hebben aangemeld'. Dat is vervelend. Onze klantenservice heeft u gevraagd samen met ons aangifte te doen van identiteitsfraude, daar waar dat een zeer kwalijke zaak is in Nederland. Laten we dit samen oppakken, dan zorgen we alsnog dat uw lidmaatschap ongedaan gemaakt wordt. Neemt u svp contact op met onze klantenservice, dan pakken we dit aan!