AMT Groenewold

Zeer slecht bedrijf.Ze haddrn beloofd dat je korting kon lrijhen maar dat is niet waat
Ik heb het gepronrerdaar kreeg nooit de korting.Ik heb helemaal niets aan deze zogenaamde kortings pas...

Beste mevrouw Groenewold,

Bedankt voor uw beoordeling op Feedback Company. Wat vervelend dat u niet heeft kunnen besparen met de Seniorenvoordeelpas! Ik kan u ervan verzekeren dat al onze kortingen daadwerkelijk geldig zijn, zoals die op onze website staan. Om echter te kunnen besparen met uw lidmaatschap, is het belangrijk om ook iets te bestellen. U krijgt immers korting op uw uitgaven.

Ik vind het erg vervelend dat onze aanbiedingen voor u niet aantrekkelijk zijn. Als u nog suggesties heeft voor ons aanbod dan horen we het graag, zodat we het voor zo veel mogelijk mensen interessant kunnen maken!

Indien u nog vragen heeft dan horen we het graag. U kunt een bericht sturen naar klantenservice@seniorenvoordeelpas.nl.

martien roelandse

Waarom moet ik betalen om mijn senioren pas te beeindigen

Beste meneer Roelandse,

Bedankt voor uw reactie op Feedback Company. Wat jammer om te horen dat u uw lidmaatschap bij de Seniorenvoordeelpas wil opzeggen! Ik kan u geruststellen dat het geen geld kost om uw lidmaatschap op te zeggen, u kunt dat eenvoudig en kosteloos aan ons doorgeven door het opzegformulier in te vullen op https://www.seniorenvoordeelpas.nl/klantenservice/opzeggen of u kunt ons een e-mail sturen op klantenservice@seniorenvoordeelpas.nl. U krijgt dan binnen drie werkdagen van ons een reactie.

Indien u nog verdere vragen heeft kunt u altijd contact opnemen met onze klantenservice door een bericht te sturen naar klantenservice@seniorenvoordeelpas.nl of op werkdagen tussen 17:00 en 21:00 te bellen naar 085-0700 900. Wij helpen u graag!

Aarts

Binnen 5 minuten geprobeerd de aanvraag te annuleren , helaas nog niet gelukt , ook enkele bedrijven benaderd , de voordeelpas is daar niet te gebruiken , op de site geeft men dit wel aan . Dit...

annie herber

Ik was een van de eersten die een pas had aangevraagd. na een paar weken kreeg ik de pas, dus te laat om op te zeggen. heb ze meermaals uitgelegd, via facebook dus openbaar, dat ik zelf meer...

Beste mevrouw Herber,

Bedankt voor uw bericht op Feedback Company. Ik heb uw gegevens opgezocht en ik zie dat uw lidmaatschap is komen te vervallen per 1 juni 2018. Wat jammer om te horen dat u zo'n negatieve ervaring heeft gehad met de Seniorenvoordeelpas! Ik kan u verzekeren dat er ook erg veel tevreden leden zijn van de Seniorenvoordeelpas, die met succes gebruik maken van onze voordelen.

Is er iets dat we nog voor u kunnen doen? Als u liever telefonisch met een van onze medewerkers spreekt dan kunt u ons elke werkdag tussen 17.00 en 21.00 uur bereiken op het nummer 085 0700 900. Dan helpen we u graag!

van nuffel lutgarde

Het is gewoon bedrieglijke reklame waar je niet vanaf geraakt!

Beste mevrouw Van Nuffel,

Bedankt voor uw reactie op Feedback Company. Ik heb uw gegevens nagekeken en ik zie dat uw lidmaatschap reeds is opgezegd, u heeft vandaag een bevestiging hiervan ontvangen van mijn collega.

Ik wil u graag ervan overtuigen dat wij geen bedrieglijke reclame maken, maar dat wij een eerlijk bedrijf zijn. Ons doel is dat alle 50-plussers voordeliger kunnen winkelen of een dagje weg kunnen. Mocht u vragen hebben over wat dit precies inhoudt dan horen we het graag!

U kunt ons elke werkdag tussen 17.00 en 21.00 uur bereiken op het nummer 038 08 34 60 of u kunt een e-mail sturen naar klantenservice@seniorenvoordeelkaart.be.

Team Seniorenvoordeelkaart

eric aerts

De voordelen die aangeboden worden op de site verschillen naargelang het artikel dat je koopt.
Indien je ergens al ingeschreven bent als klant gelden ze niet, aangezien het enkel geld voor...

Beste Eric Aerts,

Bedankt voor uw reactie op Feedback Company. Wat vervelend om te lezen dat u niet tevreden bent over uw lidmaatschap bij de Seniorenvoordeelpas! Graag geef ik u wat extra uitleg over onze voordelen.

Zoals u kunt lezen op onze website www.seniorenvoordeelpas.nl, kunt u besparen bij meer dan 250 webwinkels en 1000 lokale winkels. Dit zijn bijna allemaal exclusieve kortingen. Het klopt dat er een aantal kortingen tussen zitten die u slechts éénmaal als nieuwe klant kunt gebruiken, maar het overgrote deel is herhaaldelijk bruikbaar.

Het voordeel van de Seniorenvoordeelpas ten opzichte van andere kortingen is dat u de kortingen langdurig geldig zijn en elke keer opnieuw te gebruiken zijn, in tegenstelling tot de kortlopende acties die veelal gelden. Daarnaast kunt u alle voordelen gemakkelijk op één website vinden, in plaats van dat u het hele web af moet speuren op zoek naar de beste aanbieding. Ook krijgt u niet alleen korting op een kleine selectie van het aanbod, maar vaak gelden de voordelen over het gehele aanbod van de (web)winkel!

Kortom, tal van voordelen! Als we u kunnen helpen bij het zoeken naar voor u leuke voordelen, dan horen we het graag. U kunt ons elke werkdag tussen 17.00 en 21.00 uur telefonisch bereiken op het nummer 085 0700 900 of u kunt een e-mail sturen naar klantenservice@seniorenvoordeelpas.nl.

A.C.Verbeek

Hallo,
ik heb een jaar geleden deze pas aangevraagd en heb hem nooit gebruikt alleen betaald en ik wil zo snel mogelijk van deze af want ik heb er niets aan en ik heb gebeld maar opzeggen ging...

Beste A.C. Verbeek,

Bedankt voor uw vraag. Uw opzegging valt zes weken na het verstrijken van de 14 dagen herroepingstermijn. Dit betekent dat wij uw lidmaatschap aan het eind van het door u aangevraagde jaar stop zetten.

De bevestiging van opzegging heeft u eerder zowel per mail als telefonisch gekregen. Mocht u deze niet terug kunnen vinden op de mail kunt u ons natuurlijk altijd mailen op klantenservice@seniorenvoordeelpas.nl.

de meyere sabine

Bij mij was het een vergissing ik wist niet dat het met afterpay ging
ineens ben ik lid zonder da ik ervan wist
hetzelfde uur nog gevraagd voor annulering
en dan zeggen ze dat het...

Beste Sabine de Meyere,

Bedankt voor uw review. Na uw aanvraag hebben wij uw gegevens direct doorgezet naar onze drukker, zo ontvangt u spoedig na aanvraag een Seniorenvoordeelkaart. Ik zie in het systeem dat u binnen de herroepingstermijn van 14 dagen heeft opgezegd. Wij hebben u daarom een e-mail bericht gestuurd met het verzoek om het door u ontvangen pakketje (met in totaal drie passen) te retourneren.

Zodra wij uw zending ontvangen kunnen wij uw aanvraag annuleren en u dus uitschrijven voor de Seniorenvoordeelkaart. Uw betaalplicht komt dan tevens te vervallen. Wij wachten uw zending af.

Jaap Verheul

Waardeloos commercieel bedrijf wat snel geld wil verdienen aan oude mensjes. Eén jaar lid geweest, maar heb er geen enkel voordeel uit kunnen putten, zelfs niet uit die waardeloze hotelvougers die...

Beste meneer Verheul,

Bedankt voor uw bericht op FeedbackCompany. Wat vervelend dat u alsnog een factuur met het volledige bedrag heeft ontvangen, dat is niet de bedoeling! U hoeft inderdaad niet het volledige bedrag meer te betalen, zoals we u ook al per mail hebben vermeld. U krijgt zo snel mogelijk van ons een aangepaste factuur.

Onze excuses voor het misverstand! Indien u nog vragen heeft dan kunt u contact opnemen met onze klantenservice door een e-mail te sturen naar klantenservice@seniroenvoordeelpas.nl of u kunt ons elke werkdag tussen 17.00 en 21.00 uur telefonisch bereiken op het nummer 085 0700 900.

Rudi Vanhoudt

Geachte,
Kreeg net weer een brief in de bus,betreft aanmaning,heb al eerder via email contact opgenomen,wordt nooit gehoor aan gegeven,ook telefonisch nooit bereikbaar,krijg steeds een bandje...

Beste Rudi Vanhoudt,

Bedankt voor uw bericht. Op 15 september hebben wij uw bericht behandeld en beantwoord. Ik zal dit bericht opnieuw naar u versturen, houdt dus uw inbox goed in de gaten.

Het bandje dat u hoogstwaarschijnlijk gehoord heeft geeft aan dat we op dit moment erg druk zijn en u verzoeken om uw vraag te mailen naar klantenservice@seniorenvoordeelpas.nl. Gelukkig is de drukte afgenomen en zijn wij elke avond weer telefonisch bereikbaar!

Hopende u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.