Reviews

7.4 / 10
203 beoordelingen
Schrijf beoordeling

77% van de klanten beveelt dit bedrijf aan.

203 Reviews

de meyere sabine
1/10

Bij mij was het een vergissing ik wist niet dat het met afterpay ging
ineens ben ik lid zonder da ik ervan wist
hetzelfde uur nog gevraagd voor annulering
en dan zeggen ze dat het...

Reactie Seniorenvoordeelpas.nl:

Beste Sabine de Meyere,

Bedankt voor uw review. Na uw aanvraag hebben wij uw gegevens direct doorgezet naar onze drukker, zo ontvangt u spoedig na aanvraag een Seniorenvoordeelkaart. Ik zie in het systeem dat u binnen de herroepingstermijn van 14 dagen heeft opgezegd. Wij hebben u daarom een e-mail bericht gestuurd met het verzoek om het door u ontvangen pakketje (met in totaal drie passen) te retourneren.

Zodra wij uw zending ontvangen kunnen wij uw aanvraag annuleren en u dus uitschrijven voor de Seniorenvoordeelkaart. Uw betaalplicht komt dan tevens te vervallen. Wij wachten uw zending af.

Met vriendelijke groet,

Erik
Team Seniorenvoordeelpas


Jaap Verheul
1/10

Waardeloos commercieel bedrijf wat snel geld wil verdienen aan oude mensjes. Eén jaar lid geweest, maar heb er geen enkel voordeel uit kunnen putten, zelfs niet uit die waardeloze hotelvougers die...

Reactie Seniorenvoordeelpas.nl:

Beste meneer Verheul,

Bedankt voor uw bericht op FeedbackCompany. Wat vervelend dat u alsnog een factuur met het volledige bedrag heeft ontvangen, dat is niet de bedoeling! U hoeft inderdaad niet het volledige bedrag meer te betalen, zoals we u ook al per mail hebben vermeld. U krijgt zo snel mogelijk van ons een aangepaste factuur.

Onze excuses voor het misverstand! Indien u nog vragen heeft dan kunt u contact opnemen met onze klantenservice door een e-mail te sturen naar klantenservice@seniroenvoordeelpas.nl of u kunt ons elke werkdag tussen 17.00 en 21.00 uur telefonisch bereiken op het nummer 085 0700 900.

Met vriendelijke groet,

Claudia
Team Seniorenvoordeelpas


Rudi Vanhoudt
2/10

Geachte,
Kreeg net weer een brief in de bus,betreft aanmaning,heb al eerder via email contact opgenomen,wordt nooit gehoor aan gegeven,ook telefonisch nooit bereikbaar,krijg steeds een bandje...

Reactie Seniorenvoordeelpas.nl:

Beste Rudi Vanhoudt,

Bedankt voor uw bericht. Op 15 september hebben wij uw bericht behandeld en beantwoord. Ik zal dit bericht opnieuw naar u versturen, houdt dus uw inbox goed in de gaten.

Het bandje dat u hoogstwaarschijnlijk gehoord heeft geeft aan dat we op dit moment erg druk zijn en u verzoeken om uw vraag te mailen naar klantenservice@seniorenvoordeelpas.nl. Gelukkig is de drukte afgenomen en zijn wij elke avond weer telefonisch bereikbaar!

Hopende u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet,

Erik
Team Seniorenvoordeelpas


J. Van der pol
4/10

Wil mijn pas opzeggen en ook op tijd gezien alle problemen die ik hoor en lees.
Één mooi oplichtersgilde dit. Nog nooit ergens korting kunnen claimen.
Als ik de pas moet opsturen...

Reactie Seniorenvoordeelpas.nl:

Beste mevrouw Van der Pol,

Bedankt voor uw beoordeling op FeedbackCompany. Helaas hebben we nog geen eerder bericht van u mogen ontvangen dat u graag afziet van uw lidmaatschap, anders hadden we dat direct voor u in orde gemaakt! Ik heb u een e-mail gestuurd met een bevestiging van de annulering, mocht u daar nog vragen over hebben dan horen we het graag.

Daarnaast geef ik u graag wat meer informatie over de kortingen die wij bieden. U geeft aan dat u nog nergens heeft kunnen besparen met uw Seniorenvoordeelpas, dat vinden we erg jammer om te horen! Als u kijkt op onze website www.seniorenvoordeelpas.nl dan kunt u daar alle aanbiedingen vinden. Op dit moment zijn er al meer dan 200 webwinkels en 1000 lokale winkels in Nederland aangesloten bij ons mooie initiatief!

Als u nog vragen heeft of als we u kunnen helpen bij het zoeken naar kortingen dan horen we het graag! U kunt reageren op de e-mail die ik u zojuist heb verstuurd of u kunt ons elke werkdag tussen 17.00 en 21.00 uur telefonisch bereiken op het nummer 085 0700 900.

Met vriendelijke groet,

Claudia
Team Seniorenvoordeelpas


Len van Oostrum
2/10

Heb een pas geldig tot en met 31-12-2018.Bij opzegging geldt opeens een andere datum n.m.l.de datum van lidmaatschap,nooit van gehoord.Plotseling krijg ik factuur voor de nieuwe pas.Heb iktrouwens...

Reactie Seniorenvoordeelpas.nl:

Beste Len van Oostrum,

Bedankt voor uw reactie. Uw pas is inderdaad geldig tot 31 december 2018. Zo kunt u minstens één jaar gebruik maken van de lokale voordelen. Deze zijn namelijk pas actief sinds eind december 2017. Bij aanvraag hebben wij u namelijk de belofte gedaan dat u één jaar lang gebruik kunt maken van alle voordelen.

Uw lidmaatschap is begonnen op de dag dat u de aanvraag heeft gedaan. Exact één jaar later zit uw eerste lidmaatschapsjaar er op. Uw abonnement wordt dan omgezet naar een contract voor onbepaalde tijd. U ontvangt dan een nieuwe pas, unieke kortingen en een factuur. Zegt u liever op? Houdt dan rekening met een opzegtermijn van één maand.

Als u heeft opgezegd in uw twaalfde maand of na uw eerste jaar ontvangt u nog een factuur voor het resterende bedrag van uw lidmaatschap. Voor een nieuwe pas kunt u mailen naar klantenservice@seniorenvoordeelpas.nl, wij sturen u dan een nieuwe pas.

Ik hoop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet,

Erik
Team Seniorenvoordeelpas


Marja
2/10

In het begin leek alles prima maar nu ik weer geld moet ontvangen is er niemand thuis. Meerdere mails gestuurd maar geen antwoord. Bellen kan niet want er komt een standaard bandje dat het druk is...

Reactie Seniorenvoordeelpas.nl:

Beste mevrouw Soetendal,

Vriendelijk bedankt voor uw reactie op Feedback Company.
Ik heb mijzelf ingelezen in de situatie en zie dat er een communicatiefout is gemaakt.

Hiervoor wil ik mij dan ook verontschuldigen, u zult wel degelijk uw kortingspercentages ontvangen in de vorm van de 'geld terug' actie. Mijn collega's van deze afdeling zullen zo spoedig mogelijk contact met u opnemen.

Nogmaals mijn excuses voor het ongemak!

Met vriendelijke groet,

Martijn
Teamleider Klantenservice


Aadahl
1/10

Ik heb op 23 sept mij ingeschreven en toen werd pas de prijs van de pas genoemd en heb het ook direct weer opgezegt maar ze sturen toch de pas moest hem aangetekend terugsturen drie dagen na retour...

Reactie Seniorenvoordeelpas.nl:

Beste mevrouw Aadahl,

Vriendelijk bedankt voor uw reactie op Feedback Company.
Wat ontzettend jammer om te horen dat u een vervelende ervaring heeft gehad met de Seniorenvoordeelpas.

Nadat ik naar het probleem heb gekeken zie ik wat er aan de hand is en zal ik het u ook uitleggen wat er is gebeurd.

U heeft de Seniorenvoordeelpas aangevraagd op 15 augustus 2018. Op 18 augustus 2018 heeft u aangegeven de Seniorenvoordeelpas te willen opzeggen, dit is natuurlijk geen enkel probleem. Omdat de Seniorenvoordeelpas op 18 augustus 2018 reeds was verzonden verzochten wij u om de enveloppe te retourneren, zo wordt uw annulering definitief en schrappen wij het betalingsverzoek.

Nadat u had aangegeven de Seniorenvoordeelpas op te willen zeggen hebben wij het betaalverzoek voor 14 dagen vastgehouden, op deze manier had u 14 dagen de tijd om de Seniorenvoordeelpas te Retourneren. Omdat wij binnen deze 14 dagen nog geen Seniorenvoordeelpas hadden ontvangen heeft u een nieuw betalingsverzoek ontvangen.

Wij zien uw Seniorenvoordeelpas graag tegemoet waarna wij uw annulering definitief maken!

Met vriendelijke groet,

Martijn
Teamleider Klantenservice


Van Essen
2/10

Nooit telefonisch bereikbaar inmiddels al 10 maal gebeld over een probleem met mijn factuur die ik inmiddels betaald heb. Krijg een bandje wegens extreme drukte 20 wachtende voor u en de verbinding...

Reactie Seniorenvoordeelpas.nl:

Beste mevrouw Van Essen,

Bedankt voor uw beoordeling op FeedbackCompany. Wat vervelend dat u problemen ervaart met de betaling van uw factuur, hier helpen we u graag bij! Het klopt inderdaad dat het op dit moment erg druk is aan de telefoon. Ik zie dat we per e-mail al contact hebben gehad en dat mijn collega uw probleem heeft opgelost.

Daarnaast had u gisteren nog een e-mail gestuurd, mijn collega heeft u vandaag een reactie gegeven op uw vraag. Mocht u nog vragen hebben aan de hand van het bericht dat u heeft ontvangen dan horen we het graag! U kunt dat laten weten door te reageren op de e-mail die u heeft ontvangen.

Met vriendelijke groet,

Claudia
Team Seniorenvoordeelpas


Meneer Spuerings
1/10
(Bewerkt)

Nooit niets gehoord van stil zwijgende verlenging van deelname
Krijg dan een nieuwe pas en een rekening
Na mijn beoordeling heeft men het toch nog opgelost
De dag na dat ik een...


Van ‘t Veen
2/10

Heb per 31 december 2017 opgezegd en krijg geen bevestiging , maar krijg op 13 augustus 2018 als nog een faktuur voor het nieuwe jaar na 8 maanden stilte in de email.
Kunnen mijn opzegging...

Reactie Seniorenvoordeelpas.nl:

Beste meneer Van 't Veen,

Bedankt voor uw beoordeling op FeedbackCompany. Ik zie inderdaad dat we al eerder van u een bericht hebben ontvangen met betrekking tot het annuleren van de Seniorenvoordeelpas. Door een systeemfout is uw annulering destijds niet volledig verwerkt, waardoor u alsnog een nieuwe pas en een factuur heeft ontvangen. Onze excuses voor het ongemak!

U bent daarom per direct uitgeschreven voor de Seniorenvoordeelpas. De factuur die u van ons heeft ontvangen mag u als niet verzonden beschouwen. U ontvangt op korte termijn een creditfactuur per mail. Dit is de bevestiging dat uw betalingsplicht is komen te vervallen.

U heeft van ons een Seniorenvoordeelpas met daarbij twee kortingsbonnen ontvangen, deze hoeft u niet meer naar ons retour te sturen. Wij wensen u daarom veel plezier met de kortingsbonnen en hopen u spoedig terug te zien bij de Seniorenvoordeelpas!

Indien u nog verdere vragen heeft kunt u altijd contact opnemen met onze klantenservice door een bericht te sturen naar klantenservice@seniorenvoordeelpas.nl of op werkdagen tussen 17:00 en 21:00 te bellen naar 085-0700 900. Wij helpen u graag!

Met vriendelijke groet,

Claudia
Team Seniorenvoordeelpas