Clement Boon

Eten en drinken zelfs ik niet een vrij grote plaats als Nijmegen GEEN RESULTAAT
Nog weinig keus het algemeen. Nog veel werk aan de winkel seniorenpas om tot voordeelpas te komen
1...

Beste meneer Boon,

Bedankt voor uw beoordeling op Feedback Company. U geeft aan dat het niet lukt om onze voordelen te vinden, daar help ik u graag bij! Wij bieden twee soorten voordelen, namelijk bij webwinkels en bij lokale winkels. De aangesloten webwinkels kunt u vinden op https://seniorenvoordeelpas.nl/partnerslijst/, dat zijn er intussen al meer dan 200!

Voor het lokaal voordeel kunt u kijken op de pagina https://seniorenvoordeelpas.nl/lokaalvoordeel/. Hier kunt u in de zoekbalk de plaatsnaam invullen. Onder de zoekbalk wordt dan een suggestie gegeven, als u daarop klikt dan krijgt u de kortingen in die plaats te zien. Als u bijvoorbeeld "Nijmegen" intypt dan krijgt u daaronder te zien "Nijmegen, Gelderland". Ik heb deze alvast voor u opgezocht, als u klikt op https://seniorenvoordeelpas.nl/lokaalvoordeel/?city=Nijmegen,%20Gelderland dan ziet u dat daar al 25 winkels zijn aangesloten.

Uiteraard houdt het voordeel niet op in Nijmegen, met de Seniorenvoordeelpas kunt u korting krijgen in heel Nederland! Als we u kunnen helpen met het zoeken naar leuke aanbiedingen dan horen we het graag. Ook als u suggesties heeft dan mag u die aan ons doorgeven. Wij zijn bereikbaar op het e-mailadres klantenservice@seniorenvoordeelpas.nl of u kunt ons elke werkdag tussen 17.00 en 21.00 uur telefonisch bereiken op het nummer 085 0700 900.

Claudia

Mariet Schaefer

Er nog niet veel mee gedaan,alles moet online besteld worden. Bij Albert Heyn ging het ook niet.
eerst veel gedoe gehad om hem geaktiveerd te krijgen.
Wil ik mijn jewellery cadeaukaart...

Beste mevrouw Schaefer,

Bedankt voor uw beoordeling via FeedbackCompany. Wat vervelend dat u problemen ervaart met de Seniorenvoordeelpas en het welkomstgeschenk, hier helpen we u graag bij! Om u zo goed mogelijk te helpen zal ik u een e-mail sturen met meer informatie, of als u liever telefonisch geholpen wordt dan horen we graag wanneer we u kunnen bereiken.

U mag ons uiteraard ook bellen, wij zijn elke werkdag tussen 17.00 en 21.00 uur bereikbaar op het nummer 085 0700 900. We gaan ervoor zorgen dat u in het vervolg wel gebruik kunt maken van onze kortingen!

Claudia

boekhout

Weinig ervaring nog maar sinds kort lid maar wel goede

Mandy Amo

Tot op heden ongelofelijke kortingen! Echt geweldig. Iedereen die 50 wordt zou zich moeten aanmelden!!😂😂

50 plusser

Voel me erg opgelicht kan er niets mee.Kon er ook niet meer van af komen en moest betalen,
dacht dat hij gratis was staat nergens bij dat het geldkosten.
heel triest !!
50...

Beste 50 plusser,

Bedankt voor uw bericht via Feedbackcompany. Wij vinden het jammer om te horen dat u zo over de Seniorenvoordeelpas denkt. De pas vraagt u zelf aan en alle benodigde informatie zoals aangesloten partners staat op onze website. Zo kunt u een weloverwogen en geïnformeerde keuze maken.

Op onze aanmeld pagina waarop u uw gegevens invult staat meerdere keren de prijs van de Seniorenvoordeelpas vermeld. Dit staat in het midden, bovenaan de pagina alsmede boven het aanmeldformulier en onder het aanmeldformulier. Het aankoopbedrag wordt nogmaals vermeld in de welkomstbrief, wij gaan er derhalve vanuit dat u op de hoogte bent van de prijs.

Als klantenservice denken wij graag in oplossingen. Gedurende het restant van uw lidmaatschap willen wij u erg graag helpen om, net als onze ruim 60.000 overige leden, te besparen op uw dagelijkse uitgaven. Bijvoorbeeld door telefonisch met u door onze kortingen heen te lopen? Laat u ons dit weten?

Jeannine

Nog ervaring wil er naar bellen en het nummer da erop staat is niet in gebruik komt erop want heb een vraagje

B. van Berkel

Ik ben lid geworden maar heb er totaal niets aan, en als je dan na een jaar opzegt zit je er nog een jaar aan vast en krijg je dreigementen dat als je niet snel betaald er boetes bijkomen.

Beste B. van Berkel,

Bedankt voor uw bericht. Wij sturen elk jaar een nieuwe Seniorenvoordeelpas zodat u gebruikt kunt blijven maken van de Seniorenvoordeelpas. De pas is namelijk één jaar geldig en als lid kunt u dus een heel jaar gebruik maken van de Seniorenvoordeelpas. U kunt uiteraard gedurende het jaar uw lidmaatschap opzeggen. Afhankelijk van het moment waarop u lid geworden bent, loopt uw lidmaatschap nog voor een bepaalde periode. Als u gedurende het jaar opzegt willen wij u niet de kortingen ontzeggen, uw situatie gaan we verder onderzoeken en ik neem persoonlijk contact met u op zodat we op een juiste wijze uw lidmaatschap stop zetten.

Frieda Strasters

Hallo ik vind het een goed initiatief deze pas alleen zou het al veel meer over heel nederland gebruikt kunnen worden . en dat is echter nog niet zo. daardoor heb ik hem nog even opgezegt maar je...

Beste Frieda Strasters,

Bedankt voor uw feedback. De Seniorenvoordeelpas is door heel Nederland te gebruiken en aangesloten bij al meer dan 1000 lokale winkels. Wij werken echter elke dag hard om deze lijst verder uit te breiden zodat u straks bij een nog groter aantal winkels terecht kan. Zo bieden wij korting bij onder andere het Dolfinarium, Beekse bergen, Duinrell en de Heineken experience. Echter zullen wij uw suggestie voor Blijdorp meenemen, aapjes kijken vinden wij als Seniorenvoordeelpas ook leuk!

Wij zien u graag terug als er meer interessante kortingen voor u bij zitten.

Cor Sint Nicolaas

Kan er nog veel over vertellen maar het probleem met het huisnummer is g goed opgelost

Veronique Page

Ik heb mijn kaart steeds niet gekregen dus over ervaring kan ik niet spreken maar ik vind mooi dat mijn denk dat +50gers hebben al een hele leven achter en dat niet alles gemakkelijk is als men...