Hanneke

Beste Seniorenbeddenwinkel,

Uw ervaring

Allereerst wil ik namens mijn vader laten weten dat hij zéér tevreden is over zijn (jullie) bed. Hij slaapt heel goed en zijn lichaam voelt uitgerust aan als hij s'morgens opstaat, dit gevoel heeft hij lang niet gekend.

Naast mijn vader, maakt het bed reclame voor zichzelf. De zorg is lovend, zij beginnen er uit zichzelf over en vele anderen die enigszins gevoel hebben bij "kwaliteit".

Groet,
Hanneke
Weesp

A Langeveld

Goede service

Persoonlijke aandacht

E.Weerwag

Complete set van twee senioren bedden met nachtkastjes en linnenkast Hamilton.

Uw ervaring

Zeer snel geleverd en in elkaar gezet door vriendelijke mensen, ziet er mooi uit en van goede kwaliteit. En goede communicatie over wanneer en hoe laat geleverd gaat worden

Penders

Tevreden klant

Klantvriendelijk en behulpzaam

Tineke Jansen

Service en bereikbaarheid beneden alle peil.

Uw ervaring

Ik raad iedereen af om iets te bestellen bij de Seniorenbeddenwinkel. Omdat mijn moeder in het verleden haar hoog-laag bed besteld had bij de Seniorenbeddenwinkel en de service toen prima was, heb ik vorig jaar een bijpassende klerenkast voor haar besteld. Kast is eind december geleverd. Er zat een beschadiging op het rechter zijpaneel en de kast werd achtergelaten met 1 gemonteerde zweefdeur. De andere deur stond ernaast. Ik moest er zelf achteraan bellen, om te vragen waarom de kast niet afgemonteerd was. Er zou een onderdeel ontbreken. Hierna begon de ellende. De Seniorenbeddenwinkel was voor mij niet bereikbaar. Telefonisch kreeg ik de melding: "dit nummer is tijdelijk niet bereikbaar, probeer het later nog eens". Op berichten die ik op site achterliet werd niet gereageerd en ook mijn emails werden niet beantwoord. Op een gegeven moment was ik bang, dat de Seniorenbeddenwinkel failliet was. Ik heb contact opgenomen met Full Mobility in Bussum, waar de Seniorenbeddenwinkel een showroom heeft. De medewerkers van Full Mobility, die in feite niets te doen hebben met de seniorenbeddenwinkel, waren zeer behulpzaam.
Dat zij de medewerkers van de Seniorenbeddenwinkel hebben aangesproken, hielp ook niet. Uiteindelijk ben ik zelf langs gegaan en toevallig trof ik een medewerker van de Seniorenbeddenwinkel. Baas zou nu met vakantie zijn, maar ik zou zeker de volgende week teruggebeld worden. Wederom geen teken van leven. Hierna ben ik nog tweemaal in Bussum langs geweest. Gelukkig kreeg ik na een half jaar, toen ik vanaf een ander telefoonnummer belde, eindelijk iemand te pakken en kon ik een afspraak maken met een monteur van een ander bedrijf. Deze monteur is langs geweest bij mijn moeder en heeft de kast gemonteerd. Wat bleek, er ontbrak helemaal geen onderdeel, maar de eerste zweefdeur was fout gemonteerd en daardoor kon de tweede deur niet afgehangen worden. Bij elkaar was het een uurtje werk.
Mijn moeder heeft nu gelukkig na een half jaar een kast met twee deuren, maar nog steeds met een beschadiging. We hebben overigens niets meer gehoord van de Seniorenbeddenwinkel.
Bereikbaarheid en service zijn echt beneden alle peil.

Mevr. Voorhaar

Wij zijn erg tevreden met de goede service, ivm ruiling van nieuw matras! 👍🏼
Waar mijn moeder nu veel beter op slaapt. Dankjulliewel seniorbeddenwinkel!

Adriaan Branderhorst

Prettige en professioneel

Uw ervaring

Prima service en adequate reacties.

Dirk vroegop

Superservice

L. Delleman

Goed zaken doen

nee

m

Service

Uw ervaring

makkelijk te berijken en informatieve klanten service